Megreformálja kedvezményrendszerét a Yettel akinek az ügyfelei mostantól szabadságot kapnak a kedvezmények eléréséhez szükséges szolgáltatások összeállításában, hűségidő nélkül.
A cég felismerte, hogy a magyar háztartások 94 százaléka
nem csak egyetlen távközlési szolgáltatást vesz igénybe: 38 százalék mobiltelefont, internetet, televíziót és fix vonalas telefont is igényel. Hiába szeretnénk saját igényeink szerint összeállítani annak összetevőit, erre csak korlátozottan van lehetőség, sokszor olyan dolgokért is fizetnünk kell, amire nincs szükségünk.
A Yettel erre reagálva október 22-től új terméket vezetett be: a Yettel Full szolgáltatáscsomagban akár 30 százalék havidíjkedvezmény érvényesíthető lakossági Prime, vagy OtthonNet előfizetésre, de a csomaghoz hozzáadható TV vagy streaming szolgáltatás is. Ezek tehát azok a szolgáltatások, amik a kedvezménycsomagot alkothatják.
A Yettel Full szolgáltatáscsomag esetében nem kötelező,
hogy mind a három szolgáltatástípus – mobilelőfizetés, TV és otthoni internet – szerepeljen a csomagban, sőt a szolgáltatások bármely kombinációjával, már 2 előfizetéssel elérhető a kedvezmény; akár 2 mobilelőfizetéssel (bármely Yettel Prime-mal), vagy akár 2 otthoni internettel (bármely OtthonNettel). A csomag alkotóeleme lehet tehát a 15% kedvezménnyel választható Yettel TV is (kivéve Yettel TV XS csomag), sőt, ha az ügyfelek inkább streaminget néznek, a csomagban lévő Max előfizetésekre is 15% havidíjkedvezmény jár.
A Yettel Full további előnye még,
hogy nincsen a kedvezménycsomagra vonatkozó hűségidő és egy csomagban lévő mobil előfizetések belföldön ingyen hívhatják egymást. A Yettel Full csomag kedvezménye mindaddig igénybe vehető, amíg az adott számlázási azonosítón a Prime és az OtthonNet tarifák közül legalább található és a számlázási azonosítón az adott számlázási ciklusban egyetlen szolgáltatás sincs felfüggesztve.
„Megnéztük a piacot és kutattuk az ügyfeleink igényeit, elegük van a felesleges kiadásokból, a mi ajánlatunk erre fókuszál. Ahogyan egy épületben lakunk, de a lakásaink különbözőek, ugyanez a helyzet a net, TV és mobilozási szokások terén is. A Yettel Full éppen ilyen kifinomultsággal, az emberek egyedi igényeihez próbál igazodni, rugalmasan alakítható a tartalma. Ügyfeleink már 2 Yettel termékkel is érzékelhető kedvezményt érhetnek el, több szolgáltatás bevonása – akár több előfizetés hozzáadásával – pedig nagyobb rendszeres kedvezményt, akár havonta 30% megtakarítást jelent”
– mondta Szafonov Olga, a Yettel Magyarország lakossági kereskedelmi igazgatója.