Segítünk!

nlc | 2004. Augusztus 31.
Elõször tévedtél a szakértõi oldalunkra? Már régen feltetted a kérdéseidet és nem jött válasz? Ha nem tudod mihez kezdj most, idekattintva kis technikai súgóra lelsz! Reméljük, tudunk segíteni!

Mit tegyél, ha kérdeznél a szakértőnktől?

Minden szakértőnktől csak regisztrált felhasználók kérdezhetnek, ezért légy szíves lépj be a felhasználói neveddel és a jelszavaddal. Ha még nem vagy regisztrált olvasónk, ezt a felső sorban pótolhatod. Először is lépj be a neked tetsző szakértő oldalára: kattints a kiválasztott szakértői foglalkozásra. Itt a „Kérdésed van? Kattints ide!” sorra kattintva felugrik az a kis ablak, ahova beírhatod a kérdésed.

Figyelem:
Tanácsadóink csak az ebben a formában feltett kérdésekre kötelesek válaszolni.
Szakértői fórumunk nyilvános, tehát minden feltett kérdés megjelenik az oldalunkon a kérdező felhasználói nevével.

Mikor és hogyan kapsz választ?

Minden szakértőnk igyekszik három napon belül tanácsot adni az olvasóinknak. Amikor ez megtörténik kapsz egy értesítő e-mailt, benne egy linkkel, amire, ha rákattintasz elolvashatod a választ.

Hol kérhetsz segítséget?

Ha nem jelenik meg a kérdésed vagy a szakértőtől érkezett válasz; egyszerűen nem találod a valamelyik korábban megismert tanácsadónkat, akkor nyugodtan írj a szakerto@nlcafe.hu címre. Igyekszünk mindenben a segítségetekre lenni.

Milyen extra szolgáltatások találhatóak a tanácsadók oldalán?

Szinte minden szakértőnk a tanácsadáson kívül bővebb információval szolgál a foglalkozása nyújtotta témakörben Blog, Aktuális, Képgaléria, és Gy.i.k. rovataikkal.

Blog – Aktuális
Azoknak, akik egy kicsit jobban szeretnének elmélyedni egy-egy szakterületben, szolgálhat hasznos információkkal a blog, vagyis az internetes napló. Ezekből a beírásokból készített ajánlókat az aktuális rovatban találhatod meg.

Gy.i.k. – Gyakran ismételt kérdések
A leggyakrabban feltett kérdésekből és az arra adott válaszokból álló gyűjtemény elkészítésével a szakértők azoknak próbálnak meg kedvezni, akik például nem bíznak a felhasználói név adta ismeretlenségben; vagy szívesen böngésznének a leggyakoribb problémák, és azok megoldási lehetőségeiben.

Exit mobile version