Amodent & Vízilabda – Mindig az élen

Verseghy Diána | 2003. Július 02.
A vízilabda a magyar sport egyik zászlóshajója, melyet a sport generációkat összekötõ hagyománya éltet. Ez a generációkon átívelõ hagyomány viszi sikerre az Amodentet is, ez az oka, hogy az Amodent partnere a magyar vízilabdának.






Kásás Tamás
Nekünk, magyaroknak a vízilabda nagyon sokat jelent. Kevesen tudják, hogy ez az egyetlen olyan sportág, amelyben játékosaink több mint 70 éve, megszakítás nélkül a világ élvonalában vannak. E tényre jogosan vagyunk büszkék. Talán sokan tudják, hogy legkiemelkedőbb vízilabda sikereink az olimpiai eredményekhez kötődnek: a magyar csapatok kimagaslóan sok aranyérmet szereztek 1932 és 2000 között.








A világranglistát Magyarország vezeti 7 aranyéremmel:


1932 Los Angeles, 1936 Berlin, 1952 Helsinki, 1956 Melbourne, 1964 Tokió, 1976 Montreal, és a nagyon várt, mindmáig eleven emlékként élő aranyérem 2000-ben Sydneyben. (A második legtöbb aranyat szerzett országok: Jugoszlávia és Olaszország is csak 3-3 arany érem tulajdonosai.) Egyedülálló rekordnak számít az is, hogy az 1928 és 1980 között megrendezett olimpiákon mindig érmes volt a csapat: egymás után, azaz 12 olimpián állt a dobogó tetején (6 arany, 3 ezüst, 3 bronz), majd hosszabb kihagyást követően, 2000-ben, Sydneyben megint az első helyen végzett csapatunk.




A jelenlegi magyar férfiválogatott a mai mezőnyben szintén egyedülálló mérleget mondhat magáénak: Kemény Dénes kapitánysága alatt 12 világversenyből 11-en szerzett érmet: ez egyetlen vetélytársnak sem sikerült. A kemény, megfeszített munkán túl nagyon fontosak még a közösségi értékek, amelyek összetartják, és még jobb teljesítményre hangolják a játékosokat. Ilyen érték a sport mögött álló hagyomány. E hagyományra épülve kötik össze magyar sportolóink, illetve azok sikerei a különböző generációkat.





Itt nem csupán a sikerek egymástól független egymásutánjáról van itt szó, hanem a tudás, tehetség, kitartás, hagyomány, professzionalizmus tudatos generációról generációra való átörökítéséről.

De mi köze mindehhez az Amodent fogkrémnek?
A magyar piacon 1965-től kapható Amodent fogkrém éppúgy átível ezeken a generációkon, mint a magyar sportolók sikerei évtizedek horizontján, mialatt a hagyomány, értékek átszállnak egyik generációról a másikra, apáról fiúra.






Hamarosan negyven éve lesz annak, hogy 1965-ben megjelent az Amodent, s azóta a szülők éppúgy használják ezt a hagyományosan jó minőségű megbízható terméket, ahogy a fiatalok is. A klasszikus magyar márkává váló Amodent többször megújult, mire elnyerte mai formáját: 1983 – megjelent az Amodent Aktív, tíz évvel később pedig a dohányosok számára készült változat.
Az Amodent a ’90-es évektől új lendületet kapott: Amodent+ néven újra kapható az eredeti íz és az enyhe menta íz. Nemrég került a boltokba a fresh gél, a whitening, elkészült a gyógynövényes herbal, s végül a minerallal bővült a termékcsalád.

Ahogy változnak, különböznek az egymást követő generációk, az állandó értékek éppúgy megmaradnak. Az Amodent piaci sikerei éppúgy impozánsak már évtizedek óta a szájápolási piacon, mint pólósainké a medencében.

Mi köti még össze az Amodentet és a pólósportot? Az Amodent dobozonként júliustól 5 forinttal támogatja a Magyar Vízilabda Szövetséget, valamint egy promócióval, melyről
itt olvashatsz>>


Kevesen tudják, hogy ez a márka ma is a legnagyobb mennyiségbeli piaci részesedéssel bír a hazai fogkrém piacon. Közös értékek tehát vannak – a sikereken túl – a hagyomány tisztelet, szakértelem és megbízhatóság.
Exit mobile version