Betiltották a félrevezető szempillaspirál-reklámot

nlc | 2010. December 11.
Nagyfokú naivitás szükségeltetik ahhoz, hogy elhiggyük: a szempillaspirál-reklámokban szereplő modellek és hírességek valóban teljes mértékben az adott terméknek köszönhetik a tökéletesen kunkorodó, hatalmas pillákat...
Betiltották a félrevezető szempillaspirál-reklámot

A Brit Reklámügyi Hatóság nemrégiben besokallt, és betiltotta az egyik nagy nevű cég termékének nyomtatott és televíziós hirdetéseit. A Georgia Jagger főszereplésével készült reklám elvileg arról szól, hogy a különböző fokozatokba állítható spirállal hogyan festhetők egyre hosszabb és sűrűbb szempillák. A készítők épp csak azt felejtették el megemlíteni, hogy Mick Jagger lánya a reklámban műszempillákat visel. A hatóság pedig úgy ítélte meg, hogy ez nem más, mint félrevezetés.

A márkát is tulajdonló vállalat közleményében azzal védekezett, hogy nem volt céljuk a fogyasztók megtévesztése, a műszempillák alkalmazásával csupán még egyértelműbbé szerették volna tenni a termék előnyös tulajdonságait.

Exit mobile version