Kencéket reklámoz Doktor House

nlc | 2011. Július 05.
A Doktor House-t megformáló Hugh Laurie szokatlan szerepet kapott: ő lett a L’Oreal egyik férfikozmetikum-termékcsaládjának új reklámarca.

Hugh Laurie kétségívül sokoldalú tehetség: színész, komikus, zenész, rendező, író, egykori válogatott sportoló, valamint képzett szociális antropológus és archeológus. A lista most tovább bővül a „szépségnagykövet” titulussal, hiszen mostantól ő népszerűsíti a L’Oreal Paris Men Expert termékcsaládját.

„Először arra gondoltam, hiba lenne elvállalni, de aztán rájöttem, hogy a L’Oreal nem modelleket keres, hanem erős egyéniségeket, akik megérdemlik, és nem félnek megmutatni, hogy kozmetikumokat használni nagyon is férfias dolog” – nyilatkozta Laurie egy brit magazinnak.

Azzal, hogy elfogadta a kozmetikai vállalat felkérését, a sztár olyan kollégái nyomdokaiba lépett, mint Gerard Butler és Patrick Dempsey.

Hogy Laurie mennyi pénzt kapott reklámszereplésért, természetesen nem hozták nyilvánosságra, az azonban tudható, hogy Doktor House szerepével epizódonként nagyjából 70 millió forintnak megfelelő összeget keres.

Exit mobile version