Fenntarthatósági címet nyert az Unilever

nlc | 2016. Szeptember 13.
Végre a saját iparági csoportjában szerepel az Unilever a Down Jones fenntarthatósági indexében, és egyből az élen végzett. Eddig a háztartási és szépségápolási termékeket gyártó vállalatok csoportja helyett az Unilever az élelmiszeripari és dohányipari kategóriában szerepelt, de ott is tisztességgel helyt állt.

Kilencvenkét pontot ért el a lehetséges százból az Unilever a Down Jones fenntarthatósági indexén a háztartási és szépségápolási termékeket gyártó vállalatok csoportjában, amit már magáénak érez a cég. Korábban az élelmiszeripari és dohányipari kategóriában szerepelt, ahol fenntarthatósági szempontból szintén vezető szerepet töltött be 15 éven át. 94 pontos teljesítményével egyike lett annak a két tucat vállalatnak, amely elnyerte az iparág legjobbjának kijáró Industry Group Leader címet.

 Az Unilever a saját iparági csoportjában igen jól teljesített, az értékelési rendszer 22 kategóriájából 14-ben végzett az élen. A cég a legjobbnak bizonyult a vállalatirányítás, a márkamenedzsment, az ellátásilánc-menedzsment, a csomagolás, az emberi jogok, valamint a társadalmi szerepvállalás terén. 

Az Unilever Magyarországon is alapvető fontosságúként kezeli a fenntarthatóságot és az Unilever Fenntarthatósági Tervben kitűzött célok megvalósítását. 

Exit mobile version