Kilencvenkét pontot ért el a lehetséges százból az Unilever a Down Jones fenntarthatósági indexén a háztartási és szépségápolási termékeket gyártó vállalatok csoportjában, amit már magáénak érez a cég. Korábban az élelmiszeripari és dohányipari kategóriában szerepelt, ahol fenntarthatósági szempontból szintén vezető szerepet töltött be 15 éven át. 94 pontos teljesítményével egyike lett annak a két tucat vállalatnak, amely elnyerte az iparág legjobbjának kijáró Industry Group Leader címet.
Az Unilever a saját iparági csoportjában igen jól teljesített, az értékelési rendszer 22 kategóriájából 14-ben végzett az élen. A cég a legjobbnak bizonyult a vállalatirányítás, a márkamenedzsment, az ellátásilánc-menedzsment, a csomagolás, az emberi jogok, valamint a társadalmi szerepvállalás terén.
Az Unilever Magyarországon is alapvető fontosságúként kezeli a fenntarthatóságot és az Unilever Fenntarthatósági Tervben kitűzött célok megvalósítását.