Ha nem megfelelő minőségben készült el a frizura vagy kozmetikai beavatkozás, a fogyasztó kérheti a kijavítását vagy végső esetben a pénz visszafizetését. A Budapesti Békéltető Testület szóvivője szerint egyre gyakoribb a panasz fodrászat, műköröm- vagy kozmetikai szolgáltatás miatt – írja az inforadio.hu.
“Ez egy szolgáltatás, amelyet vállalkozási szerződés keretén belül végez a szolgáltató. Ha ezzel a fogyasztónak problémája van, például hibás a teljesítés, kérheti a javítását, ha ez lehetséges. Ha nem, kérheti a vételár leszállítását vagy akár visszafizetését is” – mondta Kolyvek Antónia. Az ilyen panaszok megítélése meglehetősen szubjektív, nehéz bizonyítani, hogy mennyire volt hibás a teljesítés.
Ha a baj bekövetkezett, a fogyasztónak kell bizonyítania, a korábbi frizura és a megrendelés alapján akár fényképfelvételekkel vagy tanúkkal, de ennek a megítélése nagyon szubjektív.
Olvass még a fodrászokról az NLCafén:
- Fodrásztanfolyamot indítottak lányos apukáknak
- Elrontották a frizuráját, szétverte a fodrászüzletet – videó