Visszakaphatod a pénzt a fodrásztól, ha nem tetszik a frizurád

nlc | 2016. November 04.
Csupán be kell bizonyítanod fényképfelvételekkel vagy tanúkkal, hogy előtte jobb volt! A Budapesti Békéltető Testület szerint egyre gyakoribb a panasz fodrászat, műköröm- vagy kozmetikai szolgáltatás miatt.

Ha nem megfelelő minőségben készült el a frizura vagy kozmetikai beavatkozás, a fogyasztó kérheti a kijavítását vagy végső esetben a pénz visszafizetését. A Budapesti Békéltető Testület szóvivője szerint egyre gyakoribb a panasz fodrászat, műköröm- vagy kozmetikai szolgáltatás miatt írja az inforadio.hu.

Ez egy szolgáltatás, amelyet vállalkozási szerződés keretén belül végez a szolgáltató. Ha ezzel a fogyasztónak problémája van, például hibás a teljesítés, kérheti a javítását, ha ez lehetséges. Ha nem, kérheti a vételár leszállítását vagy akár visszafizetését is mondta Kolyvek Antónia. Az ilyen panaszok megítélése meglehetősen szubjektív, nehéz bizonyítani, hogy mennyire volt hibás a teljesítés.

Ha a baj bekövetkezett, a fogyasztónak kell bizonyítania, a korábbi frizura és a megrendelés alapján akár fényképfelvételekkel vagy tanúkkal, de ennek a megítélése nagyon szubjektív.

Olvass még a fodrászokról az NLCafén:

Exit mobile version