Sorra választanak olyan reklámarcokat maguknak a kozmetikai márkák, akik valamilyen szempontból kilógnak a hétköznapi szépség fogalmából. A plus-size modellek önmagukban már nem kavarnak nagy port, helyettük (vagy épp mellettük) az ezerarcú szépség egészen új oldalait mutatják be a nagyközönségnek, ők pedig a beauty boyok és a transzneműek.
Beszámoltunk már mi is róla, hogy Manny Mua lett a Maybelline új arca és mint tudjuk, még múlt évben debütált a Covergirlnél egy másik srác, a 17 éves James Charles.
Persze nem csak ők ketten vannak, akik kozmetikai márkát reklámoznak és nem csak ez a két márka ismerte fel a bennük rejlő reklámértéket. Az Anastasia Beverly Hills, a Sephora és a L’Oréal is ide tartozik már.
Ha pedig nem beauty boy az új kiválasztott, nagy rá az esély, hogy egy transznemű hírességet kérnek fel a feladatra. Figyeljük csak meg, idén minden, magára valamit is adó márkánál fel fog bukkanni legalább egy celebritás – ha még nem történt meg –, aki saját életével példát mutatva, másságát vállalva áll ki a szépség sztereotip ideálképének ledöntése mellett.
Az elmúlt időszakban már két ilyen nagy debütálás is volt. Az egyik a M.A.C új kollekciója, amit Caitlyn Jennerrel közösen alakítottak ki, a másik a L’Oréal legújabb kampánya True Match alapozójához, amelyben Hari Nef transznemű modell és aktivista szerepel.
További részletek, videók és fotók a Krémmánia Magazin oldalán »