Szépségtörténelmet írt a L’Oréal legújabb kampánya

nlc | 2018. Január 18.
A kampányban szereplő brit szépségblogger elmondja, miért van helye egy hidzsábos nőnek egy samponreklámban.

Valószínűleg eddig nem nagyon hiányoltuk a hidzsábot viselő nőket a derékig omló, csillogó hajzuhatagokat mutogató samponreklámokból, pedig a szép haj nemcsak a külvilág véleménye miatt lehet fontos. Erre világít rá a L’Oréal legújabb – és minden bizonnyal szépségtörténelmet író – kampányában szereplő Amena Khan.

A brit szépségblogger a videóban azt mondja: „Az, hogy a hajad látható-e, vagy sem, nem befolyásolja, hogyan ápolod.” A márkával már többször is együttműködő Khan Instagramon osztotta meg az új kampányvideóit, a kommentben pedig leírta, hogy már régóta szenvedett fakó, fénytelen hajától, amelyet szeretett volna ragyogóbbá varázsolni – annak ellenére, hogy az idő nagy részében kendő fedi.

A blogger huszonévesen kezdte el viselni a hidzsábot, de azt mondja, otthon, családja körében nem takarja el haját. Fontos számára, hogy az emberek megértsék, a szépség számára elsősorban önmagáról és az ő közérzetéről szól, nem pedig arról, hányan gyönyörködnek benne.

 

Metro

Exit mobile version