Bőrhibás modellekkel kampányol a neves divatmárka

nlc | 2018. Május 16.
Ismét szembeszáll a szépséggel kapcsolatos sztereotípiákkal a Missguided márka.

#InYourOwnSkin címmel indított kampányt a Missgiuded divatmárka, melynek főszereplője hat, bőrhibával élő nő.  

A márka régóta kiáll azért, hogy megváltozassa a szépséggel kapcsolatos sztereotípiákat, ennek jegyében készült ez a kampány is.

A pikkelysömörös Beth Brice forró csokiért ugrott be egy kávézóba, amikor a márka egyik munkatársa megszólította, és elhívta szerepelni a kampányba.

Isabella Fernandes 17 éves volt, amikor egy lakástűzben megégett a karja és a háta. Ma már modellként is dolgozik.

Mariana Mendes 24 éves brazil modell és divattervező, aki egy méretes anyajeggyel az arcán él, ez azonban nem tántorította el az álmai megvalósításától.

Polly Ellens szabadúszó modell, akit a szeplői tesznek igazán különlegessé. Joanne Dion albínó plus size modell és influencer.

Maya Spencer-Berkely egy rendkívül ritka bőrbetegséggel, epidermolysis bullosával él, ennek következtében a bőre olyan sérülékeny, akár egy pillangó szárnya, folyamatosan hólyagok és sebek borítják.

Bustle

Exit mobile version