Vagdosásos hegekkel teli modellekkel reklámoz egy divatmárka

nlc | 2018. Július 13.
Egyre bevállalósabbak a divatmárkák a pozitív testkép hirdetésében.

A vitiligóstól kezdve a striás és narancsbőrösön át a fogyatékkal élőkig, most már mindenféle modellt láthatunk a különböző reklámkampányokban, szerencsére. Most Goodbye Bread nevű márka vitte tovább még egy lépéssel ezt a folyamatot azzal, hogy olyan modellekkel mutatta be legújabb kollekcióját, akik anno vagdosták magukat, a hegek pedig most is jól láthatók a testükön. A márka eltökélt célja megszüntetni a divatnormákat.

„A hegek az ember életútjának egy olyan részét képezik, amit nem szabadna Photoshoppal eltüntetni. A Goodbye Bread meg akarja mutatni minden lánynak, hogy szeretniük kellene magukat és elutasítani a divat irreális követelményeit” – nyilatkozta a márka képviselője.

Miután megjelent az első fotó az Instagramon, a márka követői dicsérték a kampányt, és megosztották saját történeteiket. Volt azonban olyan, aki aggódott, hogy ezzel csak még jobban felhívják a figyelmet az öncsonkításra, de a legtöbben pozitív véleménnyel voltak a reklámról.

Metro

Exit mobile version