Alfa Romeo gördül az irodaház elé, benne a férfitársadalom büszke példányával, aki tisztában van vele, hogy homloka a tarkójáig ér, teste jóltáplált, akárcsak egy whiskas macskáé, humora és bája pedig egy unott lámáéval vetekszik.
Ám Versace ingben feszít, csuklóját csillagászati összegű svájci karóra szorítja el, zakózsebében pedig vaskos buksza lapul, benne annyi igazoló- és hitelkártyával, hogy egy kiadós römipartit is lehetne vele játszani.
Ennek fényében már nem is látszik annyira alacsonynak, a modora már nem faragatlan, inkább sajátosan egyedi, intellektusának egyszerűsége pedig a szerénység jele.
Az épület ajtaja feltárul, és kilép Miss Irodaház, az új Cindy Crawford, feszülő mikrotopban, vadiúj mellekkel és körmökkel. Természetesre szoláriumozott, bronzbarna bőre kábító parfümillatot áraszt, így az utca pór népe minden érzékszervével akaratlanul is figyelemmel kíséri, merre úszik el a gazellatermetű cicababa és az őt körülölelő illatfelhő. Hát ki tudna ellenállni egy ilyen harapnivaló testnek? És ki tudna ellenállni egy ilyen fényesre polírozott Alfa Romeonak? Még az utcán harsányan Hare Krisnát kiabáló hithű csoport szava is elakad egy pillanatra a nem mindennapi páros láttán. A zavarodott férfiak nem tudják, hogy az Alfa Romeora, vagy a bombanőre fókuszáljanak-e.
De mit eszik ez a nő az aszott szilvásgombócra emlékeztető gépkocsi-tulajdonoson? A ciprusi nyaralást, az ötcsillagos szállodákat, az elegáns éttermeket, a balatoni nyaralót, a körpanorámás luxusvillát, az ékszereket, a hitelkártyákat és még sorolhatnánk. Habár az autóból gombnyomásra nem ömlik a Ferrero Roche, de talán ezen még egy gyengébb idegzetű hölgy is képes magát rövid időn belül túltenni, és azt mondja „Megbocsátok.”.
A hódítás számos eszköze közül a pénz az egyik leghatásosabb. A romantika és a szerelem azok felszíni megnyilvánulásainak beszerzésével könnyen megvásárolhatóak. Észrevétlenül bele lehet esni a fényűzés csapdájába, és miután valaki megszokta a luxust, nehezen mond le róla. A mézesmadzag aranylánccá válik, ami leküzdhetetlen erővel köti a csábítás tárgyát annak alanyához.
„A szerelem úgyis elmúlik.” – tartják sokan, és ebből az elméletből kifolyólag az állandósítható értékekre helyezik a hangsúlyt. A szép szavak idővel kiüresednek, a misztikum tovaszáll, a szenvedély okozta szívdobogás alábbhagy, és ott marad a partner önnön hervasztó valóságában. A nyitott sportautó és a nerc azonban tartós örömöt biztosít. Két nerc pedig még tartósabbat.