Sztárok reklámokban – fotóval

nlc | 2007. November 15.
Egyes divatcégek képesek csillagászati összegeket is kifizetni, csak hogy a sztárok az arcukat adják az új kollekciójukhoz. A hírességek dollármilliókat keresnek azzal, hogy a filmeken kívül reklámokban is szerepelnek.

Az exkluzív autó-, parfüm- vagy ruhamárkák gyártóin kívül az áruházláncok is egyre gyakrabban hirdetik magukat hírességekkel.

Bárhova is menjen, Mariah Carey-t mindenhova testőrök, fodrászok és sminkesek hada kíséri – egy ember pedig azzal keresi a kenyerét, hogy folyamatosan rajta tartja a szemét az énekesnő keblén. Ebben az óvó környezetben az énekesnő még a meztelenséget is vállalta egy saját parfümjének a reklámforgatása során.








Mariah Carey

A Pepsinek olyan nagy sztárokat sikerült már megvennie, mint Britney Spears, Beyoncé Knowles, Jennifer Lopez és Madonna. A sztárok csak párat kortyoltak az italból, és rögtön fejenként több millió fontot tudhattak magukénak. Beyoncé több reklámban is szerepelt már azóta, szívesen ajánl másoknak telefonokat vagy parfümöket is.








Beyoncé Knowles


Kate Moss is nagy szakmai sikereket tudhat magáénak. Egy világhírű ékszergyártó vállalat – a H.Stern – Kate-tel indította el új reklámkampányát. A híres modell azonnal igent mondott a felkérésre, pláne, hogy sikeresen feltűnt már a Dior és a Burberry divatcégek arcaként is. A reklámot 2003-ban mutatták be, és Moss kisasszony 3 millió dollárt – 574 millió forintot – vihetett haza érte.








Kate Moss


Míg a Marks & Spencer a Take That fiúzenekarral népszerűsítette márkáját, addig a Tesco a Spice Girlst nyerte meg magának. A lánycsapat a Tesco karácsonyi televíziós spotjaiban szerepel majd, cserébe a hipermarketlánc szponzorálja az együttes világturnéját, fejenként egymillió fontot ad a tagoknak támogatás keretében. A BrandRepublic információi szerint a Tesco a szereplésért cserébe fejenként egymillió fontot ad az együttes tagjainak, akik egy turné erejéig állnak újra össze.








Spice Girls
Exit mobile version