A Spice Girls prímán csíp?

nlc | 2007. December 06.
A Spice Girls nemcsak a színpadra, hanem a reklámvilágba is visszatért: a hirdetésekben a lányok bolondozva és mókázva vásárolgatnak. A Spice Girls elsõ visszatérõ koncertje is hatalmas sikert aratott.

Úgy tűnik, nem volt hiábavaló a rengeteg munka, amely a csípős lányok újbóli debütálását előzte meg, hiszen minden idők legnépszerűbb hajdani lánycsapatának visszatérő koncertje fergeteges volt. A hét éve feloszlott együttes tagjai 25 ezer rajongó előtt adtak felejthetetlen koncertet a kanadai Vancouverben, sokak kellemes meglepetésére élőben.

Victoria Beckham (33), Geri Halliwell (35), Melanie Chisholm (33), Melanie Brown (32) és Emma Bunton (31) neve egy évtizeddel ezelőtt egyet jelentett a sikerrel. Akkoriban 55 millió eladott lemezük és öt slágerlistás maxi-CD-jük volt, most összesen hét gyermekük van, és jó pár botrány a hátuk mögött. Bár visszatérésük sokáig csak üzleti fogásnak tűnt, a vasárnap esti siker azt jelzi, rajongóik nem felejtették el őket.








A látványos show két főszerepét Victoria Beckham és Geri Halliwell vállalta, ők szólóztak a legtöbbet, pedig Mel C-nek van ötük közül a legjobb torka. A lányok a kétórás show alatt nyolcszor öltöztek át, és régi sikereik mellett felvettek a műsorba néhány szólóslágert is, valamint újonnan készült albumuk vezető dalát. Még az alig négy hónapja szült Emma Bunton is kitűnő formában volt, nem beszélve az apasági botránya kínos emlékétől lassan szabaduló Mel B-ről, aki eleinte hallani sem akart arról, hogy összeálljanak.







A lányok mindeközben a Tesco reklámjaiban is szerepelnek, újabban a karácsonyi bevásárlást intézve, és a nevükkel fémjelzett bútorkollekcióval lépnek a piacra. Míg a Spice Girls a bevásárlóközpontban elsősorban vásárolgat, a luxus-bútorkollekciót az együttes tagjainak irányítása alatt készítik majd el.
Exit mobile version