Kate Mossnak jó esélye van arra, hogy 25 millió dollárt keressen legújabb ruháival, ha piacra dobja Kínában. A brit modell-divattervező munkái inkább elegánsak, könnyű, finom anyagokból készülnek, de utcai viseletnek is alkalmasak, különlegességük pedig, hogy Kate saját gardróbja adta az ihletet.
A kollekció Londonban és New Yorkban már sikert aratott, és kész a világ többi részének meghódítására is, legyen szó akár a hatalmas ázsiai országról. De honnan ez a magabiztosság? Moss kisasszony mindenképpen nyereséget lát az üzletben, hiszen „mindössze” hárommilliót költött a dizájnra, és tisztában van a Kínában zajló gazdasági fejlődéssel, ezt szeretné kihasználni. Tudja, hogy bátornak kell lenni, és nem is fél a kockázattól. A Topshop tulajdonosa, Sir Philip Green nemrég felkereste Kate-et Iibizán, és megbeszélték, hogy outleteket nyitnak Sanghajban, Pekingben és Hongkongban. Ezt természetesen egy promóció követi, hogy meggyőzzék a divatkövető kínaiakat, miért is érdemes Kate Moss ruháiban járni.