Találkozz a világsztárral!

nlc | 2008. Október 15.
Egyre több híresség csatlakozik itthon és világszerte is a mellrák elleni küzdelemhez, és ahhoz a kampányhoz, amely arra ösztönzi az embereket, hogy menjenek el a szűrővizsgálatokra, és ne hanyagolják el az egészségüket. A prevencióba sok divat- és kozmetikai cég is bekapcsolódik, amivel még szélesebb körökhöz lehet eljutni.

A mellrák elleni küzdelem hónapjának főszponzora az Estée Lauder, és a cég megnyerte nagykövetének Elizabeth Hurley-t, aki arcával és megjelenésével is a kampány mellé áll. A modell nemcsak óriásplakátokon és szórólapokon biztatja a nőket, hanem személyes megjelenésével is. Így aki október 16-án Londonban jár, és elmegy a Selfridgesbe, az Estée Lauder „Rózsaszín szalag” rendezvényére, találkozhat Lizzel. A belépőjegy árából a mellrák elleni kutatást támogatják, és a látogatók megkapják Elizabeth Hurley kedvenc szájfényét és a 2009-es „Rózsaszín szalag” naptárat.

A modell egyébként kora délután lesz a rendezvényen, azután csatlakozik a kampány következő lépéséhez, amikor is ünnepélyes keretek között rózsaszín fénybe borul London egyik jelképe, a 11. századi Tower. Nem az egykori börtön lesz az egyetlen látványosság, amely rózsaszínben fog tündökölni. A világ számos nevezetessége csatlakozik hozzá október folyamán, például a Sydney-i Operaház vagy a Niagara-vízesés is. Ezzel több millió ember figyelmét szeretnék felhívni a mellrák megelőzésének fontosságára. A számok is magukért beszélnek: az 1993-ban, Evelyn Lauder által létrehozott alapítvány eddig 220 millió dollárt gyűjtött össze a megelőzésre és a gyógymód megtalálására.

 

Exit mobile version