Csontkollekciók diktálják a fürdőruhadivatot

nlc | 2010. Április 13.
Bemutatta legújabb fürdőruha-kollekcióját a világhírű Victoria's Secret cég. A szebbnél szebb darabokat felvonultató reklám sokakban ellenérzést váltott ki, hiszen a tenyérnyi bikiniket és fürdőruhákat kizárólag csontsovány modellek mutatják be.

A világhírű Victoria’s Secret cég modelljének lenni kiváltság, és éppen ezért bizonyos elvárásoknak meg kell felelni. Ilyen elvárás a tökéletes, izmos, vékony test. Alessandra Ambrosio és Miranda Kerr nemhiába arcai a sokmilliós reklámkampánynak, a két modellnek gyakorlatilag zörögnek a csontjai. A férfiak előszeretettel legeltetik a szemüket a két említett hölgyön, a nők nagy része azonban felhördült a Victoria’s Secret legújabb reklámkampányát látva.

Alessandra Ambrosio

 

Alessandra Ambrosio

Az ellenzők szerint ugyanis olyan nőkön kellene bemutatni a bikiniket és a fürdőruhákat, akiken legalább egy kis hús van. A mérges hölgyek aláírásokat gyűjtenek az interneten, így próbálják elérni, hogy a jövőben valódi nők reklámozzanak fürdőruhákat. Érdekes, hogy a márka másik, négygyermekes arcával, Heidi Klummal nincsen bajuk, hiszen a német topmodell szerintük nem betegesen vékony, hanem vannak domborulatai. Úgy tűnik, a divatszakma Amerikában másként vélekedik a témáról, hiszen John Casablancas, az Elite modellügynökség egykori vezetője egy interjúban ekképp nyilatkozott Klumról: „Az a nő tehetségtelen, dagadt virsli.”

Miranda Kerr – forrás: Dailymail.co.uk
Miranda Kerr

 

Exit mobile version