Kategóriánként 5-5 millió forint értékű marketingkampányt nyerhetnek azok a cégek, akik benevezik weboldalukat a Telekom Honlapversenyére. A megmérettetésre minden olyan kis- és közepes vállalkozás regisztrálhatja honlapját, amely 2015-ben a Telekom Webkönnyen szolgáltatásával, vagy más módon hozta létre a céges weboldalát, vagy legkésőbb, a verseny zárásáig készíti majd el.
Mivel a pályázott honlapokra a közönség is szavazhat, így a legjobbak közé valóban csak azok juthatnak be, akiknek a weboldalát az interneten böngészők valóban értékesnek, szerethetőnek tartják. A TOP10 legtöbb szavazatot kapott honlap kerül a szakmai zsűri elé, akik belőlük választják ki a kategóriánkénti egy-egy győztest. A verseny végén várhatóan közönségdíjat is átad a Telekom a legtöbb szavazatot kapott honlapnak, illetve egyéb különdíjak is gazdára találhatnak majd. A honlapokra a verseny indulásával egy időben indul el a szavazás.
A Telekom Honlapversenyre jelentkezés részletesebb feltételei a www.webkonnyen.hu oldalon olvashatók, nevezni 2016. január 31-éig, míg szavazni 2016. február 28-áig lehet a verseny hivatalos Facebook-oldalán. A zsűri döntése március elején várható, az eredményhirdetést március 11-re tervezi a Telekom.
” A mai webes jelenléthez nélkülözhetetlen az offline és online marketing, a retail és e-commerce értékesítési technikák, valamint a social media, PR és hagyományos médiaköltések újszerű és innovatív újragondolása és kombinálása. Vállalkozóként ezt kutatom és alkalmazom én is nap mint nap. Több száz partnerem üzleti céljai teljesültek a megfelelő online jelenlét kialakításának köszönhetően” – tanácsolja Grósz Mónika, e-commerce szakértő, a zsűri egyik tagja.