Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András megmutatja az Auchan Korzók nyári hangulatát (x)

hirdetés | 2021. Június 16.
Az Auchan hipermarketek üzletsorainak táncos reklámja igazi hangulatfilm.
Lékai-Kiss Ramóna és Stohl András megmutatja az Auchan Korzók nyári hangulatát (x)


Új reklámszpotot készített az Auchan Korzót üzemeltető NHOOD Services Hungary Kft., melynek nem titkolt célja, hogy minden eddiginél szélesebb célcsoportot szólítson meg, és a hétköznapok apró örömeire hívja fel a vásárlók figyelmét. A film az arculatváltás évfordulójára készült el, és fő üzenete a 2020-ban bevezetett „Vásárolj be, kapcsolódj ki” szlogenre épül.

Az Auchan Korzónak a tavalyi márkanév és szlogenváltás óta ez a második reklámfilmje. Míg az előző reklámnak a márkanagykövetek bemutatása, illetve az országszerte 18 helyszínen mintegy 650 üzletet, szolgáltatót, éttermet és kávézót felvonultató Auchan Korzók sokoldalúságának szemléltetése volt a célja, addig a mostani igazi image-mood film – azt sugallja, hogy az Auchan Korzókon mindenki jól érezheti magát, hiszen a hipermarkethez tartozó üzletek, éttermek látogatása feldobja a legszürkébb hétköznapot is, és a rutinszerű bevásárlás helyett valódi kikapcsolódást ígér.

A filmben szereplő márkanagykövetek élvezik az életet, váratlanul táncra perdülnek az Auchan Korzón megszólaló latin zene ritmusára. Felhőtlen hangulatuk a többi vásárlóra is átragad. Forgatási élményeivel kapcsolatban Stohl András, az Auchan Korzók egyik márkanagykövete így fogalmazott:

„A felvétel hangulata fantasztikus volt, mint mindig. Nagyon szeretünk az Auchan Korzók csapatával dolgozni. Mindenki profi, így könnyen és gördülékenyen halad a munka. A film számomra azt sugallja, hogy a bevásárlás lehet akár egy könnyed kikapcsolódás is, az Auchan Korzók pedig olyan helyek, ahol az ember maga mögött hagyhatja a mindennapi feladatait, és egyszerűen jól érezheti magát.”

Fonay Gergely, az Auchan Korzókat üzemeltető NHOOD Services Hungary Kft. marketing vezetője a projekttel kapcsolatban a következőket nyilatkozta: „Az elkészült reklámszpotot többféle verzióban is megtekinthetik az érdeklődők. A leghosszabb verzió másfél perces, de egy rövidebb, fél perces, illetve egy 15 mp hosszú verzióval is találkozhatnak a követők, akár az Auchan Korzó social felületein vagy a honlapján, akár pedig a márkanagyköveteink felületein. Őszintén szólva nem volt könnyű néhány másodpercbe belesűríteni azt a fergeteges hangulatot, amivel a forgatás alkalmával találkoztunk. Nem csak a táncos jelenetek miatt, hanem az Auchan Korzón már kora reggel gőzölgő kávé vagy akár a mosolygós virágüzlet-tulajdonos miatt is mondom ezt. Szeretnénk megmutatni, hogy az Auchan Korzón valóban élmény vásárolni, ebédelni, vagy csak egy kávéra összefutni rég nem látott ismerőseinkkel.”


Lékai-Kiss Ramóna
szintén elégedetten nyilatkozott a közös munkáról: „Az Auchan Korzó reklámfilm forgatásán mindig öröm részt venni, de a mostani azért volt még különlegesebb, mert Andrissal karneváli hangulatot teremtve tudtuk megmutatni, hogy ide tényleg élmény vásárolni járni! Remélem, mindenki, aki látja, azonnal táncra perdül, ahogyan mi is tettük!”

A márka a reklámmal már a Dancing with the Stars folytatásának ismételt szponzorációjára is készül, hiszen a sikeres táncos show-műsor házigazdái azonosak az üzletközpont márkanagyköveteivel.

Az új reklámfilm ide kattintva érhető el, megtekintéséhez jó szórakozást kívánunk!

Az Auchan Korzók aktuális híreit és akcióit a Facebook és Instagram oldalukon, valamint weboldalunkon találod.

Exit mobile version