PACO RABANNE bemutatja ragyogó új női illatát: FAME

hirdetés | 2022. December 06.
Játékos. Érzéki. Nőies. Ellenálhatatlanul párizsi. Egy ikon. Egy sztár. Ő maga a FAME, az új, áhított női illat a Paco Rabanne-tól.
FAME - Az új női illat Paco Rabanne-tól


Egy valódi ikon, melyet a fiatal amerikai színésznő, Elle Fanning testesít meg. A FAME-nő az igazi képviselője a Paco Rabanne nőiességének. Sugárzó, magabiztos és sokoldalú, akár csak a tervező ikonikus múzsái, kik ma ultramodernebbek, mint valaha.

Gondoljunk csak Jane Fondára, mint Barbarello; Audrey Hepburnre a Ketten az úton-ból; Brigitte Bardot-ra, amint egy csillogó láncos ruhát visel; Françoise Hardyra egy miniruhában, melyet gyémántokkal kirakott aranylemezek borítanak. Ők a nőiesség új korszakának úttörői. Igazi ikonok.

Képzelj el egy rendkívül forró hangulatot. Most. Napjaink városi, fiatal, ultrakreatív, közösséget alkotó, avantgárd nőit ünnepelve. Ez a meghatározó, nőies illat egy csillogó, divatot is megelőző üvegben tündököl, melyet a Paco Rabanne legikonikusabb dizájnjai ihlettek. A vágy ellenállhatatlan eszköze. Egy igazi önbizalomfokozó.

FAME. Egy futurisztikus klasszikus a Paco Rabanne-tól.

A TÖRTÉNET

A PACO RABANNE HÍRES STÍLUSÁNAK ÜNNEPLÉSE

A Paco Rabanne kreaciók ma is ugyanolyan felvillanyozóak, akár csak 1966-ban, amikor a tervező bemutatta márkáját Párizsban elképzeléseinek megfelelően: 12 nem hétköznapi ruha kortárs anyagokból – fémháló, kalapált fém, nem szokványos anyagok összedolgozása, melyek testhezálló sziluetteket hoznak létre. A tervező avantgárd ruhái megkérdőjelezték az addigi klasszikus konvenciókat, így kalandozva radikális utak felé.

Ezen elképzelésekkel a Paco Rabanne egy új, forradalmi, teljesen modern vízióját alkotta meg a nőiességnek, amit a márka ma is képvisel Julien Dossendo művészeti igazgató kollekcióin keresztül, egészen 2013 óta. Dossendo megalkotta a Paco Rabanne ikonikus DNS-ét, újragondolva és újraizzítva egy egészen új generáció számára, hidat alkotva a múlt és jelen közt az 1969-es ikonikus láncos táskával, a fényes miniruhával és a merész XLlink ékszerrel.

Manapság a Paco Rabanne ikonikus kódjai friss, ragyogó reinkarnációjukat élik ebben a formabontó, érzéki parfümben, egy értékes, rendkívül kívánatos üvegben és egy igazán feltüzelő, új arccal.

FAME egy üvegben.

AZ ÜVEG

A VÁGY IKONIKUS ÜVEGE

Egy ultrakívánatos, vakmerő alkotás, melynek kvintesszenciája a márka avantgárd stílusa és legikonikusabb jegyeit is magán viseli. Olyan értékes és kidolgozott, akár csak egy ékszer.  Olyan megnyerő, akár az 1968-es táska. Olyan játékos, mint az ultramodern láncos ruha, amelyet már oly sok ikonikus nő viselt a parfüm előtt.


Mert természetesen, a FAME üvege maga a nő.

Metálban ragyog, amely a tervező ikonikus anyaga. Viseli azt a bizonyos ruhát. Ezüst láncok borítják. A még vagányabb külső érdekében piercingeket is visel. Viseli azt a bizonyos macskaszem alakú napszemüveget, hiszen ez az igazi, ikonikus kiegészítő elengedhetetlen egy ilyen sztár esetében.

AZ ILLAT

ERŐSÍTDS MEG A BENNED REJLŐ HÍRNEVET!

Mikor kimondod, hogy FAME, egy ízig-vérig sztár kell, hogy eszedbe jusson. A nőiesség bátor, új víziója. Az avantgárd luxus kvintesszenciája. Egy szuper-innovatív kompozíció, tele értékes összetevőkkel… és mindez persze maga az ellenállhatatlan illat, mely örömöt és merész érzékiséget sugároz.

Mindez a FAME… és még ennél is több. 90%-ban természetes eredetű. Grasse-ban készült egyedileg válogatott, fenntartható, értékes összetevőkből, amelyhez igazi élvonalbeli technológiát használtak. Franciaországban készült.

És mindezek még mindig nem merítik ki annak fogalmát, mi is a FAME.

Az alkotók az ipar legnagyobbjai közül kerültek ki. Ez a sokoldalúan tehetséges csapat, vagyis a parfümőr Dora Boghriche, Marie Solomogne, Alberto Morillos és Fobrice Pellegrin összeadták kreativitásuk legjavát, hogy megalkothassák ezt az igazán forradalmi és úttörő illatot.

A FAME olyan sztár-illatjegyek egyvelege, amelyeket egymással ilyen kombinációban még sosem vegyítettek. Buja, zamatos mangó. Finom, légies, kivételesen tiszta jázmin. Addiktív, érzéki, krémes tömjén. Valójában a FAME illatot a tömjén teszi igazán Paco Rabanne illattá. Dora Boghrice, akitől az alap elképzelés származik, így magyarázza:

„Káprázatos, fűszeres frissességével a tömjén egy igazi Paco Rabanne lenyomatot testesít meg. A teljesen újszerű hatás eléréséhez robbanékony tömjénhármast választottam, amelyet a vanília és a szantálfa függőséget okozó melege von be. Hogy még nőiesebb legyen, ezt a krémes tömjénakkordot a jázmin új minősége, illetve természetesen friss és vidám, valamint egy finom, színes, mangójegy teszi színessé. Az eredmény az első kortárs tömjénes illat nőknek. Kontraszttal és érzékiséggel megalkotva, kiemelve a Paco Rabanne nő szabad és bomlasztó karakterét.”

Az eredmény egy áttörő illat – az első női, krémes, intenzív illat. Az illat olyan sokoldalú és ragyogó, akár csak a Paco Rabanne-Nő a múltban, jelenben és jövőben, hiszen a Fame egy igazi celebritás. Ez egy életérzés. Maga az izgalom. Ez a Te illatod.

EGYEDILEG VÁLOGATOTT, ÉLVONALBELI,

KÖRNYEZETBARÁT ÖSSZETEVŐK

Mivel a Paco Rabanne-nál az igazi luxus mindig is az innovációról szólt, a kiváló csapat, amely megalkotta a FAME-t, fenséges összetevők izgalmas sorát állította össze, amelyeket előtte sosem ötvöztek egymással egy illatban.


Avantgárd jázmin Grasse-ból…

A jázmin mindig is sztár összetevő volt a parfümériában. Azonban a Paco Rabanne természetesen ennek is új, eddig soha nem látott oldalát mutatja meg. Grasse-ban szüretelik és állítják elő, melyhez mikrotechnológiát használnak, egy igazi élvonalbeli eljárást, amely kinyeri a virágban természetesen megtalálható vizet, hogy megkapják annak legtisztább minőségét, hogy az értékes összetevő illatát teljes egészében használhassák fel.

A személyreszabott tömjénillat…

Szomáliföldről szerzik be a tömjénes füstölőércet, amelyet kézzel szüretel ősi technikával az a közösség, amely 2021-ben Responsible Sourcing (Felelős Beszerzés) minősítést kapott, amely biztosítja a fenntartható begyűjtés, a társadalmi felelősségvállalás és a méltányos kereskedelem elvei iránti elkötelezettségüket.

Az innovatív mangó-akkord…

Egy merész, váratlan összeállítás: a legfelső összetevő egy új jövevénnyel ötvözve: az első mangó-akkord, amely 100%-ban természetes eredetű.  Mivel ezt nem lehet desztillálni, így a legáhítatottabb egzotikus gyümölcs, újragondolva Grasse-ban, kifejezetten a Paco Rabanne számára.

Fenntartható forrásból származó szantálfa…

Indiában az intenzív mezőgazdálkodás következtében a kihalás szélén áll, ma Ausztráliában termesztik a legértékesebb és legkeresettebb szantálfát, ahol hektárnyi fát ültettek újra, a faj védett és szabályozott a fenntartható fejlődés érdekében.

Szociálisan felelős vanília…

Madagaszkáron szerzik be, ahol a vanília orchidea virágait a farmerek porozzák be, kézzel szüretelik a termést és türelmesen szárítják azt. A Paco Rabanne egyesítette erőit a Firmenich illatházzal, mely mélyen elkötelezte magát a helyi közösségek gondozása felé. Helyi befektetésekkel támogatja a 100%-ban inkluzív és átlátható üzletet, képzik a farmereket és segítséget nyújtanak jövedelmeik diverzifikálásában.

A csúcstechnológiás, természetes molekula

A DreomwoodTM egy igazi hős a Firmenich-től. Egy új, 100%-ban természetes eredetű, megújuló, biológiailag lebomló molekula, melyet fehér biotechnológiai eljáráson keresztül állítanak elő. Szantálfával kombinálják, hogy létrehozzanak egy ellenálhatatlanul érzéki, krémes, fás ötvözetet. A biotechnológiához kevesebb forrás is elegendő és megújuló szénforrást használnak hozzá.

MAGA, A SZTÁR

AZ IKONIKUS ELLE FANNING

Ahhoz, hogy a FAME életre keljen, a Paco Rabanne felkérte generációjának egyik legizgalmasabb fiatal színésznőjét, aki nem más, mint Elle Fanning.


Elle egy zsigerien FAME-nő, aki olyan nagysikerű filmekben mutatta meg sokoldalú személyiségét és tehetségét, mint a Demóna, ahol a Auróra hercegnőt alakította, vagy Sophia Coppola filmjében, a Csábításban, vagy nemrég a Golden Globe díjra jelölt Hulu által gyártott sorozatban, ahol az egyik legnagyobb női hódító személyiséget alakítja a történelemből: magát II. Katalin császárnőt.

Játékos, érzéki, erőteljes – 21 évesen ő volt a legfiatalabb zsűritag a Cannesi Filmfesztiválon. A divat előtt jár. Elle Fanningnél tökéletesebb választás nem lehetett volna, hogy a FAME-t és annak minden csillogó oldalát megmutassák.

A FILM

A FAME PÁRIZSBAN

A Solo Micenmocher által filmezett ragyogó kampányban Elle Fanning testesíti meg a FAME illatot egy igazi bűbájos, ultradivatos párizsi dekorban.

A történet a “fények városának” leghíresebb utcáján indul, ahogyan Elle elsétál a Paco Rabanne ikonikus boltja előtt a Montoigne körúton. Az ablakba helyezett, értékes ékszerként csillogó FAME megragadja a tekintetét, életre kel és finoman becsúszik Elle 1969-es csillogó táskájába. Ellopta a FAME-et!

Hirtelen vágás és egy elbűvölő párizsi lakásban találjuk magunkat, amely pasztell színekben pomázik, kilátása az Eiffel-toronyra nyílik. Ahogyan a FAME körülötte forog, Elle különféle hangulatokba kerül a Paco Rabanne ikonikus, örök múzsái által. A Ragyogó Audrey Hepburn a Ketten az úton-ból. Az érzéki Brigitte Bardot a Megvetés-ből. A huncut Jane Fonda a Barbarellából. A kifinomult Françoise Hardy … bármiben… de tényleg.

Talán a szerepét gyakorolja? Vagy saját karakterét alakítja? Ők mind maga Elle. Minden nő Ő maga. Bármelyik nővé képes átalakulni…hiszen nem erről szól a FAME? Kipróbálni annyi személyiséget amennyit csak szeretnél. Hagyni, hogy minden oldalad ragyogjon, magadból árasztva egy olyan egyedi és elbűvölő illatot, mint amilyen Te magad vagy.

 

Ha téged is elbűvölt az új FAME világa, itt tudod beszerezni.

 
 
Exit mobile version