Kell a harmónia (x)

hirdetés | 2019. Január 28.
Életünk legnagyobb kihívása megteremteni az egyensúlyt a munkánk és a magánéletünk között. Úgy dolgozni, hogy ne legyünk munkamániásak, és jusson elegendő idő a családunkra, a barátainkra, a hobbijainkra is, nem mindig egyszerű feladat.


Legyen home office?

Az otthoni munkának természetesen vannak előnyei. Elcsenhetünk néhány percet, hogy közben csináljunk valami ebédet, napközben akár egy kicsit tornázhatunk, esetleg megtehetjük, hogy tartunk egy kicsit hosszabb szünetet, de egy biztos, az utazási idő megspórolása az, ami a legvonzóbb az egészben.

Sajnos hátránya, hogy valamivel nehezebb rávenni magunkat a hatékony munkára, vagy éppen túldolgozzuk magunkat, mert nincs miért abbahagyni. Miután nem érintkezünk kollégákkal, a munkahelyi feszültséget elkerülhetjük, de felnőtt emberként az sem kevésbé egyszerű, hogy nincs kivel átbeszéljük a napi problémáinkat.

Inkább járjunk be a munkahelyünkre?

Remek dolog csapatban dolgozni, együtt keresni a megoldásokat, és részesei lenni a körforgásnak. Sokak számára ideális a munkahelyi környezet inspiráló hatása és a közvetlen emberi kommunikáció.

Az utazás azonban sok időt elvesz tőlünk, és a közlekedési eszközökön töltött fél órák, órák hiábavaló időpocsékolásnak tűnnek. Érdemes ezt az időt arra fordítani, hogy kihangosítóval elcsevegjünk a család távolabbi tagjaival, hogy meghallgassuk a kedvenc zenéinket, vagy akár nyelvet is tanulhatunk közben. A lényeg, hogy ne érezzük haszontalannak az időt. Megoldás lehet az is, ha csak elengedjük a napi munkahelyi stresszt, és lazítunk egy kicsit, hogy hazaérve a családra tudjunk koncentrálni.


Mivel tehetjük harmonikusabbá a munka és a magánélet kapcsolatát?

Elsősorban tervezéssel – Próbáljuk meg úgy felépíteni a napjainkat, hogy a munka mellett mindennap jusson időnk a családunkra is.

Egyszerre csak egyikre fókuszáljunk! – Munka közben, ha lehet, ne foglalkozzunk az otthoni teendőkkel. Amíg dolgozunk, koncentráljunk is a feladatra. Munka után pedig a munkahelyi feladatokat hagyjuk ott az irodákban, és otthon már csak a szeretteinkkel foglalkozzunk.

Ne szégyelljük az újratervezést! – Ha egy-egy napunk nem úgy alakul, mint ahogy szerettük volna, bátran tervezzük át. A lényeg, hogy ne stresszeljünk, hanem rugalmasan éljük a mindennapjainkat.

Legyen szabadidőnk! – Ne csak a hétvégére tervezzünk programot. Alkalmanként hét közben is élvezzük a hobbinkat vagy egy jó mozit, színházat, esetleg egy romantikus vacsorát. Ha pedig úgy alakul, hogy van pár szabadnapunk, utazzunk el. Ne várjunk az élményekkel nyugdíjaskorunkig, érezzük, hogy van értelme a kemény munkának, és utána jár a pihenés.

Vegyünk igénybe segítséget! – Nem feltétlenül csak emberi segítségre gondolunk, bár néha az is sokat számít. Használjunk olyan eszközöket, amelyek megkönnyítik a munkánkat, a munkánk szervezését, és így több minőségi időt tölthetünk a szeretteinkkel.

A Leitz izgalmas újdonságaival remek segítségünk lehet a harmónia megteremtésében. A Leitz WORK-LEITZ BALANCE termékei ugyanis azért készültek, hogy megkönnyítsék a munkánkat és élvezhetővé tegyék a munkakörülményeinket.

Asztali kiegészítők, melyek egyedülálló megjelenést kölcsönöznek íróasztalnak. Kettős színhatással, modern formatervezéssel és jól átgondolt funkciókkal – pl. telefonkihangosítás vagy indukciós töltés emelik ki ezeket a termékeket a hagyományos irodaszerek közül. Az új WOW-kínálattal előtérbe kerülhet a saját stílusunk.

Eszméletlenül gyönyörű színek, kiváló minőségű iratrendezési és irattároló termékek, melyekkel diktálhatjuk is a munkahelyi divatot, vagy az otthoni munkasarkunkat varázsolhatjuk velük egyedivé.

Igényes tárolódobozaikkal pedig percek alatt harmonikus lehet a munkaállomásunk is.

Fantasztikus dolog, ha mindig időben tudunk végezni a munkánkkal, és még marad időnk magunkra is. A Leitz termékek használatával valóra válthatjuk ezt az álmunkat!

Most még nyerni is lehet!

Vásárolj Leitz „WORK-LEITZ BALANCE” promóciós matricával ellátott termékeket értékes ajándékokért!

Exit mobile version