Október 15-én Budán, a Feneketlen-tó szomszédságában nyitotta meg kapuit a PANDHY’S™ beautique, mely exkluzív környezetben, klasszikus hagyományokra épülő, ugyanakkor formabontó, személyre szabott kozmetikai kezelésekkel várja a vendégeket.
A PANDHY’S™-élmény
A szépség lounge-ba lépve azonnal egy hiperstílusos dimenzióban találtam magam, a letisztultan elegáns környezet már a szemnek is élmény. Első lépésként – egy igazán pazar kávé mellett – egy 30 kérdésből álló, szokásaimra, életmódomra vonatkozó kérdőívet kellett kitöltenem, ezután pedig a bőranalitika következett. Mielőtt azonban az öltözőbe kísértek volna, még magam választhattam illatot, valamint zenét is a kezeléshez. Itt ugyanis mindenre figyelnek: amellett, hogy a bőr tűpontosan az igényeinek, szükségleteinek megfelelő kezelést kapja, az élményt a vendég egyéni ízléséhez igazítják.
A szalonban számos különféle kezelés választható. Az innovatív Derma Pin kezelés során például egy selyemhernyógubóból nyert kollagént és különböző méretű hialuronsavat juttatnak a bőr mélyebb rétegeibe, amely fokozza a természetes regenerációt és serkenti a sejtképződést, míg az ázsiai eredetű Gua Sha masszázs során a nyirokrendszer működését harmonizálják, amelynek következtében elindul a szervezet méregtelenítése, így az arcbőr feszesebb, az apró ráncok pedig halványabbak lesznek. A szalon kínálatában azonban rengeteg egyéb lehetőségből, többek között a Purity, az Elementary, az Anti-Gravity, a Face Trainer, a Relax Delux, a Revive, a Contour Care Anti-Cellulite, a Full Body Firming, valamint a cukorpasztás kezelésekből is választhatunk. Én a Purity, vagyis a tisztító kezelést próbáltam ki.
Maga a kabin gyakorlatilag egy minimalista szentély, sehol egy felesleges tárgy. Középpontban a tényleg kényelmes kezelőágy, melyen – erre utólag jöttem rá – egyetlenegyszer sem kellett fészkelődnöm, rögtön kényelembe helyeztem magam. Mint megtudtam, a helyiséget minden vendég után a legszigorúbb higiéniai előírásoknak megfelelően UV-s és ózonos eljárással, valamint légcserével tisztítják, így e tekintetben is maximálisan biztonságban éreztem magam.
A kezelés egy alapos bőrtisztítással indult, majd egy intenzív, érzetre azonban a legkevésbé sem irritáló peeling került a bőrömre. Ezek után egy klasszikus elem, vagyis a gőzölés következett, hogy a bőröm kellőképpen felpuhuljon. Mindeközben a kozmetikus további, személyre szabott tanácsokkal is ellátott a bőröm ápolásával kapcsolatban: mondhatom, hogy több, számomra valóban új, hasznos javaslat is elhangzott.
Ezt követően jött a tisztító kezelések mindenkori legkevésbé várt része, nevezetesen a nyomkodás, mely egyrészt nyomókendővel, másrészt pedig vákuum használatával történt. A szakember kíméletes, mégis határozott mozdulatokkal dolgozott, és bár jellegénél fogva az ilyesmi nem mondható kimondottan élvezetesnek, nem volt különösebben kellemetlen, és fájdalmat sem éreztem. Miután a nehezén túlestünk, már csak a kényeztető szakasz maradt hátra: a bőröm igényeinek megfelelően elkészített, tápláló, hidratáló és pórusösszehúzó pakolást kaptam, végül pedig egy könnyű ásványi sminket vittek fel az arcomra. A PANDHY’S™ beautique sminktermékei természetes ásványokból és kizárólag tiszta pigmentek felhasználásával készülnek, illetve alkum-, olaj-, szilikon- és gyantamentesek. Egyáltalán nem allergizálnak, ezért kozmetikai kezelések, sőt akár sebészeti beavatkozások után közvetlenül is használhatók.
Bár egészen biztos vagyok benne, hogy végig ébren voltam, amikor a másfél órás kezelést követően kinyitottam a szemem, úgy éreztem magam, mint egy kiadós délutáni alvás után. Amikor a tükörbe néztem, az arcomon semmiféle kipirosodást, dudort nem láttam, ami őszintén meglepett, ugyanis a bőröm meglehetősen érzékeny, így a tisztító kezelések után máskor ezeket nem úszom meg. Ezúttal azonban egységes bőrképpel, azonnal, láthatóan és érzékelhetően szebb állapotú arcbőrrel léptem ki a kabinból.
„A PANDHY’S™ beautique-ban az a célunk, hogy a vendégeinket ne csupán kiszolgáljuk, de edukáljuk is a bőrápolással kapcsolatban, hogy mindig megadhassák bőrüknek azt, amire igazán szüksége van. Maximálisan hiszünk a személyre szabott megoldásokban, ezért kezeléseink és termékeink mind előzetes konzultáció alapján és a vendégeink bevonásával történnek” – fogalmazott Borbíró Gertrud, a PANDHY’S™ beautique tulajdonosa. Mint pedig arról személyesen is meggyőződhettem, ez maximálisan teljesül a szalonban.
A PANDHY’S™ beautique minőség ráadásul haza is vihető, hiszen a szépségszalon shopjában a helyszínen készült, speciális krémeket meg is lehet vásárolni. A termékeket – a fenntarthatóság jegyében – első alkalommal 100%-ban újrahasznosítható és újratölthető alumínium palackokban és tégelyekben, a későbbiekben pedig újratöltős tasakokban kapják meg a vendégek.
Akiknek fontos a bőrük, emellett pedig testi-lelki felfrissülésre vágynak, megbízható szakembereket és hazánkban egyedülálló megoldásokat keresnek, várja a PANDHY’S™ beautique.
A márkáról
A PANDHY’S™ mögött álló CosMed Kft. 2004-ben indult, családi vállalkozásként. Az alapító, Borbíró Gertrud alkotta meg azokat az innovatív szőrtelenítő cukorkészítményeket, melyek megalapozták a márka hírnevét. Az azóta eltelt másfél évtizedben a saját fejlesztésű termékskála mintegy 300 tagúra bővült, melyben a depiláció mellett arc-, és testkezelő termékek, valamint ásványi sminkek is megtalálhatók. Ezek jelentős részét a cég sóskúti központjában gyártják, de akadnak olyanok is, melyek a speciális technológiai igény okán külföldön készülnek. Mára világszerte mintegy félszáz PANDHY’S™ referencia szalon működik. A cég a termékeken felül eljárásokat, technikákat is értékesít, valamint komoly hangsúlyt fektetnek a képzésre is, saját oktatóprogramokkal, valamint segédanyagokkal.