A koronavírus-járvány miatt világszerte továbbra is nagyon sokan dolgoznak távmunkában, és a divatcégek, illetve a ruházati márkák is rájöttek, hogy most sokkal nagyobb keletje van a lezser, kényelmes, otthoni viseletnek szánt ruhadaraboknak, különben is jön a tél, és ilyenkor egyébként is szeretnek az emberek bekuckózni.
Igen ám, de csak azért, mert nem kell bemenni az irodába, előfordulhat olyan helyzet, hogy elegánsabban kell felöltözni, mert éppen egy nagyon fontos virtuális megbeszélésen kell részt vennie az embernek. Persze ha nem akarunk nagyon elmozdulni az asztal mellől, akkor elég, ha csak deréktől felfelé igyekszünk tartani a dress code-ot, a nadrág, a szoknya maradhat szépen felakasztva a szekrényben.
Az Ads of the World nemrég megosztott pár reklámfotót, amelyek állításuk szerint egy kanadai márka, Henri Vézina Working from Home kampányából származik, és amelyeken a férfimodellek stílszerűen nadrág nélkül, alsógatyában pózolnak, miközben deréktól felfelé szépen fel vannak öltözve, ing, zakó, nyakkendő is van rajtuk.
Az ötlet egyébként annyira nem eredeti, júliusban a Prisma nevű finn ruházati márkának is volt egy hasonló kampánya.
Így változtatta meg a világjárvány a divatot:
- Itt az új divat, a trikini, a koronavírus inspirálta bikini, arcmaszkkal
- A karantén mint kifutó, avagy a #homecouture kihívás
- Koronadivat: 270 ezres arcpajzs a Louis Vuittontól