Be Brave – megérkezett az answear.LAB fesztiválkollekciója (x)

hirdetés | 2022. Július 01.
"Bátran hallasd a saját hangod, ne más véleményét visszhangozd!" – biztat mindenkit az answear.LAB az új, "Be Brave" fantázianévre keresztelt kollekciót bemutató kampányában. A fesztiválszezont megnyitó kapszulakollekciót a popkultúra és a művészet világából ismert erős és bátor nők ihlették.

A bátorság nem a félelem hiánya, hanem az a képesség, hogy őszintén szembenézzünk vele, és azt mondjuk: “Hé, menj arrébb, az utamban állsz!”. Cselekvésre késztet, lehetővé teszi, hogy legyőzd az akadályokat, kilépj a komfortzónádból, és megbirkózz a kihívásokkal. Ezt idézi fel az answear.LAB a “Be Brave” kollekcióval, utalva a lázadásra, a felszabadulásra, a rockművészetre és a művészet világából származó motívumokra, amelyek a nők számára áttörő történelmi pillanatokkal jártak együtt.

Az új kollekcióba a “Thelma és Louise” című film által inspirált stilizációk kerültek, hisz ebben a filmben a főszereplők nem féltek kockáztatni, hogy végre szabadok lehessenek. A színes etnikai nyomatokat és hímzéseket Frida Kahlo, lázadó mexikói művésznő tabukat döntögető festményei ihlették. Feminizmussal telített művészete az emancipáció és az uralkodó ideológia elfogadott szabályaival való szembenállás szimbóluma.

A kollekcióhoz a női erőt sugárzó különleges grafikákat Katarzyna Bogucka “Nioska” illusztrátor és tervező készítette. Az érzéki, merész darabok a Nyugat-Európát és Amerikát az 1960-as és 1970-es évek fordulóján sokkoló szexuális forradalom alapvetéseire utalnak. A mozgalom megkérdőjelezte a hagyományos társadalmi és erkölcsi normákat, és fontos vitát indított el a nők emancipációjáról és jogairól. A “Be Brave” nemcsak üres szlogen, hanem lehetőség arra, hogy egy végtelen történetet meséljünk a bátorságról, arról, hogy vállaljuk fel magunkat, hogy küzdjünk saját gyengeségeinkkel, hogy legyünk büszkék, hogy járjunk az életben önbizalommal telve álmaink és szabadságunk megvalósítása felé.

 

“Az answear.LAB legújabb kollekciója a bátorságot, a merészséget és az önbizalom dicséretét hirdeti – amik nélkül egy modern nő nehezen működik. A világ, amelyben élünk, kaotikus. Nincs cukormáz – csak végtelen zaj és számtalan zavaró tényező. Egy ilyen világban, ha azt akarjuk, hogy a nők hangját meghallják, bátornak kell lennünk: tettekben, gesztusokban, szavakban. ” – mondja Agnieszka Korsak, az answear.LAB márka igazgatója. “Arra szeretnénk bátorítani a nőket, hogy ne alkalmazkodjanak másokhoz, ne kövessék a megszokott mintákat, hanem mindig mondják ki a saját véleményüket. Hogy félelmetesen hitelesek legyenek, és bátran álljanak ki maguk mellett. Hogy a világ alkalmazkodjon hozzájuk, ne pedig fordítva” – teszi hozzá.

A “Be Brave” már elérhető az Answear.hu oldalán, ide kattintva

Exit mobile version