Panaszkodott a Twitteren a légitársaságra – leszállították a gépről

nlc | 2014. Július 25.
Törölnie kellett a Twitter-üzenetét, hogy elrepülhessen a géppel.

Twitter-üzenetben panaszkodott az amerikai Southwest Airlines diszkont légitársaság egyik utasa az utasfelvételi munkatársra, ezért az indulás előtt gyerekeivel együtt leszállították a gépről. A férfi családi elsőbbségi beszállást kapott a Soutwest Airlines Denverből Minneapolisba tartó járatára, ugyanakkor két gyermeke nem kapta meg ugyanezt. A férfi ezért Twitter-oldalán azt írta, hogy udvariatlan az utasfelvételi munkatárs a C39-es kapunál, és nem elégedett a légitársasággal.

A beszállást követően a légi fuvarozó egyik munkatársa leszállította a gépről az apát és két gyermekét, majd közölték vele: addig nem mehet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a Twitter-bejegyzést. Miután ez megtörtént, visszaszállhattak.

A Soutwest Airlines azóta e-mailben elnézést kért utasától, és felajánlott neki és családja minden tagjának egy 50 dolláros kupont.

Exit mobile version