Nem a “digitális pihenést” célozzák a szállodák

nlc | 2015. Január 28.
Úgy tűnik, a magyar szállásadók nem a telekommunikációs szolgáltatásaikkal szeretnének kitűnni.

A szállásadók mindössze 1 százaléka kínál 21. századi tévészolgáltatást a vendégek számára. A legtöbben nem biztosítanak olyan lehetőséget, mint a filmkölcsönzés, a skype-olás vagy éppen a Facebook-használat – derült ki a Szallas.hu és a Samsung friss kutatásából.

Egyszerű analóg tévészolgáltatást nyújt a vendégek számára a szállásadók közel 90 százaléka. Az újítások elsősorban a nagyobb szállodákra jellemzők. Az ingyen-wifi javarészt alapszolgáltatás, az apartmanok esetében is egyre gyakoribb. A szálláshelyek 81 százaléka üzemeltet saját weboldalt. A kisebb árfekvésű szálláshelyek közül többeknek nincs weboldala. A saját honlap átlagosan a szállásadók forgalmának 31 százalékát adja. Az interneten keresztül érkezők ennél jóval többen vannak.

Exit mobile version