Világelső lett Magyarország imázsfilmje

cafeblog/bouvet | 2015. November 16.
Az ENSZ turisztikai világszervezetének 21. közgyűlése alkalmából kihirdették az imázsvideók versenyének eredményeit: Magyarország lett az első. A versenyre Magyarország egy 2013-ban leforgatott, gyönyörű videóval nevezett, és 51 induló közül került ki győztesen.

A díjat az NGM Turisztikai és Vendéglátó-ipari Főosztályának főosztályvezetője, dr. Gyenizse Dorottya vehette át a kolumbiai Medellinben rendezett közgyűlésen.

A Think Hungary – More than expected (Gondolj Magyarországra – több, mint amit elvársz) című videó talán azért is nyerhetett, mert az alkotók végre nem a gulyást nagy kanállal falatozó, lovon íjakkal nyargalászó, pusztába meredő betyárvilág, de nem is a Parlamentet és a Duna-partot fókuszba helyező – valljuk be, már rém unalmas – sémát követték. Modern, elgondolkodtató és csodás képi világú videót készítettek egy országról, ahol minden turista jól érezheti magát. Egy olyan országról, amelynek a legnagyobb kincse a vizeiben rejlik: a Balatont, valamint a gyógyfürdők (Hévíz, Harkány) kínálta wellnessturizmust hozta előtérbe. A reklámfilm rendezője az orosz származású Kostil Danila és Kostil Luka rendezői testvérpáros, a zenét a Hungary’s Got Talent zsűritagja, Linczényi Márk szerezte.

A folytatásért kattints a Bouvet caféblogra!

Exit mobile version