A díjat az NGM Turisztikai és Vendéglátó-ipari Főosztályának főosztályvezetője, dr. Gyenizse Dorottya vehette át a kolumbiai Medellinben rendezett közgyűlésen.
A Think Hungary – More than expected (Gondolj Magyarországra – több, mint amit elvársz) című videó talán azért is nyerhetett, mert az alkotók végre nem a gulyást nagy kanállal falatozó, lovon íjakkal nyargalászó, pusztába meredő betyárvilág, de nem is a Parlamentet és a Duna-partot fókuszba helyező – valljuk be, már rém unalmas – sémát követték. Modern, elgondolkodtató és csodás képi világú videót készítettek egy országról, ahol minden turista jól érezheti magát. Egy olyan országról, amelynek a legnagyobb kincse a vizeiben rejlik: a Balatont, valamint a gyógyfürdők (Hévíz, Harkány) kínálta wellnessturizmust hozta előtérbe. A reklámfilm rendezője az orosz származású Kostil Danila és Kostil Luka rendezői testvérpáros, a zenét a Hungary’s Got Talent zsűritagja, Linczényi Márk szerezte.
A folytatásért kattints a Bouvet caféblogra!