Egy nagy élményt és egy londoni utazást buktak, pedig mindent kifizettek

Sz.N. | 2018. Január 17.
Andreáék egy internetes jegyüzér cég miatt jártak pórul. Több károsult is panaszkodik a viagogo miatt.

Nagy Andrea fiának akart örömet szerezni, amikor eldöntötte, jegyet vesz a gyereke kedvenc teniszezőjének, Roger Federernek a mérkőzésére. Izgatottan várták a wimbledoni tenisztorna sorsolását. „Négy nappal a meccs időpontja előtt a hivatalos oldalon nem volt már jegy, ezért a viagogo honlapon vásároltunk, és azt ígérték, hogy a meccs előtt 3 nappal elküldik  a jegyeket e-mailben” – meséli az NLCafénak Andrea.

A család készülődött, megvették a londoni repülőjegyeket, kerestek szállást. Három nappal a meccs előtt még nem volt meg a jegyük. 

Folyamatos e-mail-kapcsolatban voltunk, naponta kétszer türelemre intettek, de a meccs kezdete előtt néhány órával sem kaptunk semmit. 12 perccel a mérkőzés kezdete előtt még jött egy nyugtató üzenet, aztán semmi. Hiába mutogattuk az e-maileket, persze, hogy lemaradtunk a mérkőzésről.

Andreáék csalódottan és dühösen jöttek haza. A nő azt meséli, hogy a teniszpálya bejáratánál találkozott egy férfival, aki szintén ezen az oldalon rendelt jegyet, de helyette gyerekjegyet kapott, amivel persze nem engedték be. „Végül visszautalták a jegyekért fizetett pénzt, de a szállás és a repülőjegyek díját nem térítik meg” – mondta el Nagy Andrea.

Érdemes jól utánanézni annak, hogy honnan rendelünk!

A viagogo nem ismeretlen a magyar jegyvásárlók előtt, a Fogyasztóvédő és Érdekszövetség Alapítvány oldalán sok panaszos bejegyzés található a céggel kapcsolatban. Többen az nehezményezték, hogy nem azon az áron jutottak a megrendelt jegyekhez, amennyiért a viagogo kínálta azokat, egy Judit nevű nő arról panaszkodott, hogy csaknem tízezer forinttal kellett többet fizetnie, mint a meghirdetett ár.

Május 18-án a viagogo nevű internetes oldalon vásároltam a Budapest Kongresszusi Központban tartandó koncertre 2 db jegyet. A vásárlás folyamán mindvégig 23.000.-Ft-os egységár szerepelt, valamint néhány percet adtak az adatok kitöltésére. Valószínű, hogy a kapkodás miatt (ami szerintem szándékos) nem olvastam az apró betűket. A vásárlás megtévesztő volt, és a végére 23 ezer helyett közel 33 ezer forintot emeltek le számlámról. Úgy érzem, mindvégig szándékos volt a siettetés, a félrevezetés. A vásárlás után rögtön felajánlja a megvásárolt jegyek eladását, ami számomra szintén érthetetlen. Természetesen nem merem ezt választani, pedig ilyen áron a jegyekre nincsen szükségem” – írta Judit az alapítvány oldalán, ahol még sok másik történet is található.

Mi is megpróbáltuk elérni a viagogót, de hetek óta nem reagálnak egyetlen megkeresésünkre sem.

Bár a viagogo domain neve egyesült királysági, a céget Svájcban jegyezték be – így velük szemben nem érvényesülnek az uniós fogyasztóvédelmi lehetőségek. Van azért, aki nem hagyta magát a céggel szemben, az ő történetét itt találjátok.

Exit mobile version