A poggyászok késése esetén is jár kártérítés a fogyasztónak a légitársaságtól, nem csak a csomagok sérülése, elvesztése után – hívta fel a figyelmet a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ).
A civil fogyasztóvédelmi szervezet arra reagált, hogy két héten belül másodjára repült Budapestról Las Palmasba a Ryanair járata a csomagok nélkül. Mint kiderült, a poggyászokat azért nem vitték el, mert azokkal együtt túlsúlyos lett volna a repülőgép.
A kártérítés feltétele, hogy a fogyasztó írásban jelentse be kártérítési igényét a légitársaságnál legkésőbb a poggyász kiadásától számított huszonegy napon belül.
A FEOSZ álláspontja szerint a Ryanair tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt és az utasok által kifizetett szolgáltatásait.