Azonnali, átfogó vizsgálatot kezdeményezett György István budapesti kormánymegbízott a Ryanair sorozatos poggyászkezeléssel kapcsolatos incidensei miatt, a vizsgálatba bevonták a fővárosi kormányhivatal fogyasztóvédelmi főosztályát is.
Bővebb tájékoztatást csak a vizsgálat lezárulta után adnak.
A Ryanair tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt és az utasok által kifizetett szolgáltatásait. A poggyászok késése esetén is jár kártérítés a fogyasztónak a légitársaságtól, nem csak a csomagok sérülése, elvesztése után – hívta fel a figyelmet a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) hétfőn.
Mint ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, a Ryanair Budapestről a Kanári-szigetekre tartó járatain fordult elő az elmúlt hetekben, hogy túlsúlyra hivatkozva nem vitte el a légitársaság az utasok feladott poggyászát.