Eljárás indult az utasok csomagjait hátrahagyó Ryanair ellen

MTI/NLCafé | 2018. Július 24.
Miután többször is az utasok csomagjait hátrahagyva szállt fel a Ryanair járata Ferihegyről, Budapest Főváros Kormányhivatala eljárást indított a légitársaság ellen.

Azonnali, átfogó vizsgálatot kezdeményezett György István budapesti kormánymegbízott a Ryanair sorozatos poggyászkezeléssel kapcsolatos incidensei miatt, a vizsgálatba bevonták a fővárosi kormányhivatal fogyasztóvédelmi főosztályát is.

Bővebb tájékoztatást csak a vizsgálat lezárulta után adnak.

A Ryanair tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt és az utasok által kifizetett szolgáltatásait. A poggyászok késése esetén is jár kártérítés a fogyasztónak a légitársaságtól, nem csak a csomagok sérülése, elvesztése után – hívta fel a figyelmet a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) hétfőn.

Mint ahogy arról korábban mi is beszámoltunk, a Ryanair Budapestről a Kanári-szigetekre tartó járatain fordult elő az elmúlt hetekben, hogy túlsúlyra hivatkozva nem vitte el a légitársaság az utasok feladott poggyászát.

Exit mobile version