Van az a mondás, hogy ürülékből nem lehet várat építeni, és Nebraskában meg sem próbálkoznak vele. Na jó, ez talán kicsit sarkalatos példa, hiszen egyértelműen nem egy rossz hely, ugyanakkor azt a lakói is beismerik, hogy semmi extrát nem tud nyújtani az odalátogatóknak. Ez az önreflexió viszont épp valami olyasmi, ami megér egy vizitet!
„Még szerencse, hogy nincs itt mit csinálni” – szól az amerikai állam új turisztikai kampányának egyik szlogenje. Egy másikon pedig az olvasható, hogy „Lapos, unalmas tájairól híres”. A kiegészítő szövegek azért kicsit árnyalják a képet: az egyik szerint unatkozni csak az unalmas emberek képesek, a nebraskaiak azonban tudják a módját, hogyan szórakoztassák magukat. Például alumíniumhordókba vágják magukat, és kenutúrára indulnak a folyón.
A kampány fogadtatása elég vegyes: egyesek szerint kidobott pénz a nebraskaiak pocskondiázására, mások szerint zseniálisan és szerethetően őszinte marketingfogás. Egy biztos, a figyelmet biztosan jobban sikerült felkeltenie, mint a „Nebraska Nice” („Nebraska szép”) című, unalmas elődjének.