Több mint száz magyar turista rekedt Tunéziában pénteken, miután műszaki hiba miatt nem szállt fel a gépük, és nem küldtek értük másikat. A magyarok többsége a Kartago Tours szervezésében ment ki Tunéziába, és a Tunisair járatával jöttek volna haza.
Az első csoport 18 órát várakozott a tunéziai reptéren, mire haza tudott utazni, a többiek viszont csak 26 óra késéssel értek vissza Budapestre – tudta meg az M1 Híradója.
„Amennyiben kárigény érkezik be hozzánk, akkor továbbítani fogjuk a légitársaság felé és, amint megkapjuk a választ, akkor természetesen tájékoztatjuk az utasokat” – fogalmazott Füri Mihályné, a Kartago Tours cégvezetője.
Baranovszky György, a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének elnöke rámutatott: sok fogyasztót konkrét károk értek, például lejárt a parkolása, emellett internetet és telefont kellett használnia. Emellett van sérelemdíj is, amikor olyan kár keletkezik a fogyasztónál, ami pénzben nem kifejezhető.