Az utazási iroda szerint nem az ő hibájukból rekedtek Tunéziában a turisták

nlc | 2019. Július 02.
Szerintük nem fogadták el a vacsora és szállás lehetőségét.

Vasárnap 26 órás késéssel ért Budapestre a második magyar csoport, amelyik Tunéziában ragadt a nyaralása végén. Menetrend szerint péntek este kellett volna Ferihegyen leszállniuk – hangzott el a közmédia M1 csatornáján.

Műszaki hiba miatt ugyanis nem szállt fel péntek délelőtt a gépük, és nem küldtek értük másikat. A magyarok többsége a Kartago Tours szervezésében ment ki Tunéziába, és a Tunisair járatával jöttek volna haza.

„Mi az irodától várunk kártérítést, hisz rengeteg ember volt kint. Tunéziában a csapvíz nem fogyasztható. Az, hogy 4 óránként kaptunk egy félliternyi vizet inni, az elég kevés. Három szendvicset és négy vizet kaptunk egész kint tartózkodásunk alatt, ami a becsekkolástól az indulásig 18 és fél óra” – mesélte az egyik károsult.

„Nem rajtunk múlt, mi mindent elkövettünk” – ezt mondta a Kartago Tours a Hvg.hu-nak

Az utazási iroda válaszában felhívja a figyelmet, hogy nemcsak az ő utasaik tudtak jelentős késéssel hazajutni, hanem a Taurus Reisen turistái is, összesen 144-en, és ők voltak, akik 26 órás késéssel érkeztek.

A Kartago Tours azt mondta a lapnak, hogy a klienseik a repülőtéren megkapták a kötelező ellátást, amikor pedig látszott, hogy a gép biztos nem tud felszállni, szállodát és vacsorát is ajánlottak az utasoknak, de ők nem akarták elhagyni a repülőteret.

(Kiemelt kép: iStock)

Exit mobile version