Van a WizzAirnek egy különösen elátkozott járata

nlc | 2019. Július 09.
Igen, a London és Budapest között közlekedőről van szó.

A WizzAir légitársaság London–Budapest járata egy hónapja Budapest helyett Debrecenben landolt, amikor lezárták az egyetlen működő futópályát. Két héttel később a Wizz Air üzenetet küldött az utasoknak, hogy ez a járat a londoni Gatwick reptérről megint késéssel indul. Június végén pedig már fel sem szállt: Londonban ragadt, és egy nappal később hozta haza az utasokat – összesíti a balsorsú járat történetét az Index.

A portálnak egy rendszeres utazó is mesélt, azt mondja, rajta volt azon a járaton, amelyik a reptér karbantartása miatt Debrecenben landolt, ezen a pilóta nem túl bizalomgerjesztően mondta be, miután már ereszkedtek, hogy rossz hírei vannak.

„Leszálltunk Debrecenben, fél órája vártunk, amikor bemondták, hogy aki le akar szállni, és nem akar visszarepülni Budapestre, az elhagyhatja a gépet. Ha viszont vissza akarunk repülni a fővárosba, akkor maradjunk a helyünkön… Tehát másfél órát kellett a gépen ülni. Kaját nem kaptunk, a stewardess azt mondta, hogy csak eltöltött két óra után adhatnak ingyen italt vagy ételt. Közben a WC-tartályok is megteltek, és ennél a pontnál közölték, hogy nem lehet többet mosdóba menni(…) Aztán 4 óra 5 perckor felszálltunk, és hajnali ötkor landoltunk Budapesten. Itt újra ellenőrizték az útlevelünket” – mondta az utas az Indexnek.

Egy másik olvasó is kálváriáról panaszkodott, ő végül haza sem jutott. „Közölték, hogy törlik a járatot. Mindenki menjen haza, és hogy a Wizz Air nem biztosít szállást, nem szállítanak át másik reptérre. A telefonszámon, amit adtak, hogy ott rendezhetik a másik jegyet egy másik járatra, senki nem vette fel a kagylót. Végül vettem egy jegyet, és június 21-én önköltségen hazarepültem.”

De egy héttel ezután sem szállt fel a fapados légitársaság W6 2222 járata, az utasokkal együtt megint Londonban ragadt. Az Index olvasója akkor arról írt, hogy az utasok közel három órát töltöttek a gépen, majd mindenkit leszállítottak, és azt az információt kapták, hogy a technikai hibát nem sikerült elhárítani. Az első csoportot éjjel egy körül szállították el az egyik közeli szállodába. Sokaknak viszont már nem jutott hely a környező hotelekben, ezért a reptéren éjszakáztak.

A portál megkereste a WizzAirt, ahol azt mondták, az európai légi irányítás szűkös kapacitása miatt sajnos az iparágban mindenkit sújtanak a repülőtársaságoktól független késések. Ennek elszenvedője volt ebben az esetben a Wizz Air. Szerintük csupán a véletlennek „köszönhető”, hogy éppen a London Gatwick–Budapest-járatukat érte több esetben is váratlan esemény.

(Kiemelt kép: WizzAir)

Exit mobile version