2000-ben a KENZO megalkotta egy illat nélküli virág illatát, amelynek addig egyedüli eszköze intenzív piros színe volt. A pipacs az erő és a törékeny szépség szimbóluma, mára a FLOWER BY KENZO emblémája. Egy időtlen púderes virág, amely az illat ikonjává vált.
2020-ban a FLOWER BY KENZO egy új illatban születik újjá. Az élénk pipacspiros a vibráló rózsaszínnel összeolvadva egy gazdag, dús virágcsokorban érkezik.
A FLOWER BY KENZO POPPY BOUQUET egy igazán tüzes csokor, amely azt az energiát és erőt ünnepli, amely szebbé teszi a világot. Az új virágos eau de parfum a KENZO virágok iránt érzett feltétel nélküli szeretetének kinyilatkoztatása.
Csak egy nem mindennapi illat szimbolizálhatja a pipacsot. Felfedve az erő és a törékenység egyedülálló keverékét. Illendően kifejezve költői szépségét. Csak egy virágos illat képes minderre. Alberto Morillas parfümkészítő mester a virágok királynőjét választotta: a buja, elegáns, a legteljesebben virágos bolgár rózsát.
A KENZO japán gyökereinek tisztelegve, a friss és lédús japán körte valódi virágos robbanást idéz elő, amelyet az érzéki bolgár rózsa, a ragyogó jázmin és az egyedülálló Gardénia egészít ki. A Mandulafa biztosítja a krémes és selymes alapot hozzá. Egy igazán magával ragadó és rendkívüli illat.
Visszafogott virágos illat, amely bárhol felismerhető.
A függőleges üveg a kifejezésmód szabadsága. Egy új, vibráló színkombinációval: a pipacspiros és az élénk rózsaszín. Tökéletes párosítás, amely tisztelgés a KENZO Divatház előtt. Az egyik első couture-ház, amely elég merész volt használni ezt a meghökkentő színpárt.