A Facebookra is betört a karácsony

nlc | 2011. December 03.
Soha nem látott mértékben támaszkodnak a cégek, üzletek a közösségi médiára idén karácsonykor, Facebookon és Twitteren is igyekeznek akciókkal és interaktív megoldásokkal fokozni a vásárlókedvet.
forrás: //bottomline.msnbc.msn.com
Forrás: http://bottomline.msnbc.msn.com

Híres amerikai üzletláncok, köztük a Macy’s, Wal-Mart és a Best Buy is komolyan épít facebookos rajongótáborára, és elsőként oszt meg velük minden akciókkal kapcsolatos újdonságot.

Az egyik legérdekesebb mégis a Lowe’s brand vásárlókedv-fokozó technikája a közösségi médiában. Ők „X-faktoros” stílusban szavaztatták meg követőikkel, melyik a kedvenc termékük a cég kínálatából. A győztesnek kihozott terméket árát végül levitték, hogy a rajongók áron alul juthassanak kedvencükhöz.

A Best Buy legutóbbi promóciójára eseményt hozott létre a Facebook-profilján, amelyre rajongóik közül 28 ezren igazoltak vissza, vagyis jelezték, hogy mindenképp mennek hozzájuk vásárolni a megadott napon.

A jelek szerint megéri ez a fajta interaktivitás, közösségi oldalakon való kapcsolattartás a vásárlókkal, felmérések ugyanis azt mutatják, a Facebook-rajongók 40-50 százalékkal több időt töltenek a boltokban, mint akik nem követik az adott céget, márkát, üzletet.

Exit mobile version