Így néznének ki a híres logók környezetbarát verzióban

nlc | 2017. Szeptember 19.
Egészen új szemmel, a környezetkímélő tintahasználat szempontjából alakították át a McDonald's, a Nike és az Apple logóit.

Kevés grafikus gondolkodik úgy, hogy mennyi tintát vesz majd igénybe az általa tervezett logó, pedig ha belegondolunk, mennyi helyre nyomják rá a McDonald’s, az Apple vagy a H&M logóját, ez elég fontos szempont lenne. Az Ecobranding nevű kezdeményezés megpróbálta újragondolni az ikonikus logókat úgy, hogy környezetbarát módon minél kevesebb tintát használjanak. 

A sok teli logotípia és minta helyett inkább levegős, kecsesebb formákat terveztek, amik továbbra is tök jól  mutatnak, mégis sokkal jobbat tesznek a környezetnek. Az alábbi képeken azt is pontosan kiszámították, hány százalékkal kevesebb tinta kell így a logókhoz – érdemes lenne újragondolni őket:

 

 

BoredPanda

Exit mobile version