Megfigyelted, hogy a legtöbb logó férfi karaktereket ábrázol? Valószínűleg nem, hiszen ki figyelne ilyen apró részletekre? Pedig épp az ilyen apróságok táplálják a mélyből a genderegyenlőtlenségeket.
Ezért döntött úgy a Creative Equals, egy designcég, mely a kreatív ipar nemi egyenjogúságért küzd, hogy elkészíti a leghíresebb, mindannyiunk által ismert márkajelek nőiesített változatát.
Így lett a Pringles bajszos figurájából copfos lány:
a Schwarzkopf férfiprofilja helyére pedig egy kontyos nőé került:
„A cégek kreatív igazgatói 89,5%-os arányban férfiak, ez pedig rányomja a bélyegét a cég arculatára is” – magyarázza Ali Hanaan, a Creative Equals igazgatója. Hanaan hozzáteszi, nem állt szándékukban megtámadni egyik ábrázolt céget sem – céljuk pusztán a sokszínűségre való figyelem felkeltése volt.