Az Iberia légitársaság szűkszavú kommunikációja miatt nem lehet semmi biztosat tudni arról a kutyáról, amely már két napja rostokol a madridi repülőtéren, miután lemaradt a Teneriféről Budapestre tartó keddi járatról.
Az Index úgy tudja, hogy a kutya gazdája Tenerifén gond nélkül feltette kutyáját egy kutyaketrecben a gépre, és a madridi átszállásnál a légiutas-kísérők megnyugtatták, hogy a kutya is a gépen van már.
Ennek ellenére a budapesti landolás után a kutyaketrec nem került elő a gépről, valószínűleg a madridi repülőtéren maradt. A kutya gazdája egyből jelentette az esetet az Elveszett Poggyász ügyfélszolgálatnál, ahol azt mondták neki, valóban lemaradt a gépről a kutya, ezért a szerdai Lufthansa-géppel érkezik majd, aztán hamar korrigáltak, hogy inkább a csütörtöki, 14:40-kor érkező Iberia-járattal küldik.
Gazdája többször hívta a spanyol légitársaság ügyfélszolgálatát, amelyet nem lehet túl segítőkésznek nevezni. A spanyol cég munkatársai váltig állították, hogy a kutya megérkezett Budapestre, viszont a ferihegyi repülőtéren nem találkoztak a kutyaketreccel, sem a kutyával.
A kutya gazdái két napja nem hallottak semmi konkrét hírt az állatról, amely már két napja van bezárva a ketrecben. Nem tudják, hogy kapott-e enni, inni, vagy hogy saját piszkában hagyták-e. Az sem biztos, hogy a kutya még él.
Az elveszett kutya gazdái a helyi állatvédők segítségét is kérte az információszerzésben, ám nekik az Iberia azt mondta, hogy folyamatosan kapcsolatban állnak a kutya gazdájával, ami a gazda szerint egyáltalán nem igaz.
Hogy a kutya végül megérkezett-e az Iberia csütörtöki, 14:40-es gépével, még nem tudni.