Teljesen megváltozik a Tesco

Kránicz Bence | 2019. Július 23.
Az áruházak kisebbek lesznek, sok mindent pedig nem árulnak tovább.

Reagálniuk kell a piaci változásokra – ezzel indokolta a magyarországi Tesco az áruházlánccal kapcsolatos átszervezéseket.

Matt Simister, a cég közép-európai vezérigazgatója a Magyar Nemzetnek arról beszélt, hogy a nagyobb alapterületű hipermarketek helyett egyre többen szeretnek kisebb üzletekben vásárolni, ezért ők is csökkentik áruházaik eladóterét.  A felszabadult helyet divatmárkákat árusító üzleteknek, pénzváltónak, éttermeknek, gyógyszertáraknak vagy épp a postának adják bérbe. 

Mi kerülhet a kosárba?

Megszüntetik a nem jól teljesítő területeket, például a műszaki termékek értékesítését. Az átakítás a vezető szerint a vásárlók számára is nagyobb hatékonyságot jelenthet, és a üzemeltetés is gazdaságosabb lehet. Simister azt mondta, a Tesco jelenleg a magyar lakosság 75 százalékát éri el, emiatt nem újabb áruháznyitásokra van szükség, hanem arra, hogy a meglévő eladótereket fejlesszék.

(via hvg.hu)

Exit mobile version