Elképesztő, mennyit költünk üdítőkre

MTI/Magyar Idők | 2016. Május 18.
A korábbi visszaesés után az elmúlt két évben egyre több és több alkoholmentes italt vásárolnak a magyar háztartások.

A tavalyi évben az alkoholmentes italok, vagyis az ízesített vizek, a szénsavas üdítőitalok, a százszázalékos gyümölcslevek, nektárok, gyümölcs­italok, jeges teák, energiaitalok és szörpök forgalmazása 2014-hez képest is számottevően megemelkedett – tudta meg a Magyar Idők a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetségtől.

2015-ben újdonság volt, hogy a csökkentett kalóriatartalmú és a kalóriamentes termékekből dupla annyit értékesítettek, mint korábban.

A magyar családok a múlt év során átlagosan 39 ezer forintot költöttek üdítőitalokra.

Exit mobile version