Nem tudott jegyet venni a rossz automatából, leszállították a HÉV-ről a 13 éves kislányt

nlc | 2019. Március 02.
Mivel a lánynak a telefonja is lemerült, nem tudta értesíteni a szüleit a történtekről.

„Milyen rendszer az, ahol egy 13 éves gyereket leszállítanak este a HÉV-ről, amikor a saját rosszul működő rendszerük miatt nem tudott jegyet venni?” – tette fel a kérdést Facebookon közzétett posztjában az édesanya, miután 13 éves gyerekét kedd este leszállították a HÉV-ről, mert nem volt érvényes jegye.

A posztból kiderült, hogy a kiskamasz azon a HÉV-en utazott, amelyik este fél nyolckor indult el a Margit híd állomásról. A kiskamasz indulás előtt megpróbált jegyet váltani, de a hibás automata miatt nem tudott. Ezt utóbb a kalauznak is elmondta, mikor az az érvényes jegyet kérte tőle, majd felajánlotta, hogy megveszi tőle a jegyet. Csakhogy a kalauz nem volt hajlandó segíteni, és este nyolckor Budakalász állomáson leszállította a lányt.

Az anya a 24.hu-nak nyilatkozva elmondta, mivel a lánya telefonja lemerült, így nem is tudta őket értesíteni arról, mi történt vele. A lap az ügyben megkereste a HÉV-et üzemeltető MÁV sajtóosztályát, ahol kérdéseikre azt a választ kapták, hogy bár sajnálják a történteket, a jegyvizsgálat nem az ő, hanem a BKK kompetenciájába tartozik a vonatokon.

Exit mobile version