Kártérítést fizet a MÁV a botrányos monori járat utasainak

Suhajda Zoltán | 2019. Június 16.
Pénteken a semmi közepén hagyták az utasokat, a társaság feljelentést is tesz.

Kártalanítja a MÁV azokat az utasokat, akik péntek délután a Nyugati pályaudvarról nem tudtak elutazni a monori személyvonattal, mert egy forgalomból kiállított szerelvény a semmi közepére vitte, majd otthagyta őket.

A visszatérítési és kártérítési igényeket a MÁV ügyfélszolgálatán lehet bejelenteni, ehhez az utazásra jogosító menetjegy vagy bérlet szükséges. Az igényeket egyedileg bírálják el, és ha megalapozott a kérés, kompenzálják az utasokat.

A vasúttársaság emellett belső vizsgálatot indított, és foglalkozás körében elkövetett veszélyeztetés miatt feljelentést tesz.

Június 15-én a menetrend szerint 17.38-kor Monorra induló járat mozdonyvezetője jelentette a Nyugati pályaudvaron, hogy műszaki hiba miatt nem fog tudni elindulni. A MÁV üzemirányítása úgy döntött, lemondja a járatot.

Az utasokat leszállították, a kijelzőre kiírták, hogy a vonat nem indul, a hangosbemondón pedig bemondták, hogy az utasok szálljanak át egy másik szerelvényre. Aztán kiderült, hogy többen fent maradtak a vonaton, amelyet közben kihúztak egy távolabbi tárolóvágányra. Végül a biztonsági őrség munkatársai segítségével jutottak vissza az utasok a peronokhoz.

(444.hu)

Exit mobile version