„Az adatbáziskezelő-rendszer leállása miatt jelenleg nem működnek a jegykiadó automaták, az internetes jegyvásárlási rendszerből sem lehet menetjegyet váltani. A korábban megvásárolt jegyeket pedig nem lehet átvenni az automatákból.”
A rossz hírt a MÁV közölte a Facebookon. Azt javasolják, hogy a pénztárakban vegyünk jegyet, vagy a MÁV mobilalkalmazásán keresztül, mert az működik. Hozzáteszik, hogy a vonaton a jegykezelőnél a hiba elhárításáig pótdíjmentesen lehet jegyet váltani.
A Mávinform arról nem írt, mi lesz azokkal, akik megvették és kifizették a jegyüket, csak átvenni nem tudták.
(via 444)
UPDATE: 11:04
Ismét működik az online és az automatás jegyvásárlás.
A MÁV Zrt. közlése szerint a vasúttársaság nem bírságolja meg azokat az utasokat, akik a műszaki hiba miatt nem tudtak érvényes jeggyel utazni. Amennyiben az utasok az automatás, illetve az internetes jegyváltás meghibásodása miatt nem tudták átvenni menetjegyüket, utólag igazolhatják az érvényes menetjegy meglétét, az utazásuk megkezdésétől számított 15 napon belül. Ehhez a vonaton a jegyvizsgálók által kiállított jegyzőkönyv (ún. utasleadási lap) sorszámát és a vásárlási azonosító adataikat (felhasználói név, jegyvásárlás időpontja) kell elküldeni az ügyfélszolgálat elérhetőségeinek egyikére.