Szerdán kezdődik a Brandfestival, a márkamenedzsment, a reklámipar fontos hazai találkozója. Csütörtökön 11.15-től Celebrity Branding, Content Creators & Brand Endorsements címmel rendeznek kerekasztal-beszélgetést, amelyen részt vesz az nlc főszerkesztője, Pácsonyi Daniella is.
A beszélgetés további résztvevői:
- Moderátor: Szántó Péter: SpringTab, Founder & Owner
- Majoros Péter (Majka): TV2 Média Csoport, műsorvezető
- Ördög Nóra: TV2 Média Csoport, műsorvezető
- Farkas Dániel: StarNetwork, szakmai vezető
Az esemény ajánlója:
Egy híresség, egy influencer karakterére épített reklám sikerre vihet egy márkát. Egyre több márkatulajdonos hisz abban, hogy az ismert egyéniségekkel jól lehet csomagolni a marketingüzeneteket. A híresség nem pusztán egy „rábeszélőgép”, hanem olyasvalaki, aki egy kicsit elvarázsolja a fogyasztót – egészen addig, amíg a hitelesség határain belül marad. Többek között a következő kérdésekre is választ adnak szakértő előadóink:
- Igaz, hogy a hírességek helyét átveszik az influencerek?
- Mítosz vagy valóság, hogy a celebreklámok költségesek és kockázatosak?
- Mit nyer a márkatulajdonos és mit a reklámarc egy termékpartneri együttműködéssel?
- Miben rejlik a celeb/influencer marketing legnagyobb erőssége, gyengesége, lehetősége és veszélye?
- Az ördögnek is eladom magam: számít-e a hitelesség?