150-200 Budapestre érkező utas volt kénytelen a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér teljesen üres épületében éjszakázni vasárnap, mert nem kapták meg a repülőkre feladott csomagjaikat – tudta meg a 24.hu. A szóban forgó járatok vasárnap késő este érkeztek, az utasok órákon át várakoztak hiába a csomagkiadó futószalagjainál, mert
a személyzet korábban hazament, és mint kiderült, nem volt, aki kipakolja a gépeket.
A bőröndöket csak másnap reggel szállították be az átadóba, miután munkába állt a reggeli műszak.
A portál egy utastól megtudta, kisgyerekes családok, sőt csecsemőkkel érkező utasok maradtak éjszakára minimális ellátás nélkül a reptéren. Az útlevél-ellenőrző és a magyar határt jelentő üvegajtók közötti helyiségben rekedt utasok vizet is csak a mosdókból tudtak szerezni. A Budapest Airport azt írta, hétfőn kivizsgálták az esetet. Az írták, hogy az Európa más repülőterein tapasztalható fennakadások miatt vasárnap este nyolc járat csúszott össze egy időben. Ezek közül öt járat több mint egy órás késéssel érkezett Budapestre, így a járatok kiszolgálását sajnos nem sikerült a szokásos időn belül lebonyolítani. A helyzet kapcsán az érintett földi kiszolgáló vállalat felülvizsgálja repülőtéri folyamatait a hasonló, a repülőtér üzemeltető számára elfogadhatatlan helyzetek elkerülése érdekében. A szóban forgó légitársaság budapesti földi kiszolgálását egyébként a Menzies Aviation Hungary Kft. látja el.