Tarolt a Pick és a Gyulai

nlc | 2013. Október 18.
Ha egy árban van egy hazai és egy külföldi termék, akkor inkább a magyar márkát választjuk.

Az idén negyedik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel a legjobb magyar vonatkozású márkákat. Az üzleti márkák 25 márkás toplistáján a Rába 95,87 ponttal az első lett, másodikként végzett a Videoton 92,48 ponttal, míg a Richter 91,64 ponttal a harmadik.

A fogyasztói márkák 50 márkás toplistáján a Pick 98,82 ponttal, a Herendi 95,37 ponttal, a Gyulai pedig 95,02 ponttal végzett az első három helyen.

A magyarok 25 százaléka erősen márkatudatos, és vonzódik a hazai márkákhoz – derült ki a Kaposvári Egyetem felméréséből. Amennyiben a magyar és a rivális külföldi terméknek azonos az ára, a fogyasztók 85 százaléka választja a hazait. Más a helyzet, ha többe kerül a magyar márka a konkurens külföldinél: a hazai árut választók aránya az elmúlt egy év alatt 31 százalékról 25-re csökkent.

 

Exit mobile version