Az érintett cég inkább nem megy bele a pereskedésbe, a Mr Lemonade Alternative Drinks nem kockáztat: megváltoztatják az üdítő nevét John Lemonról On Lemonra. Yoko Ono jogi tanácsadói közreműködésével ugyanis megírta a cégnek és a többi európai forgalmazónak is, hogy ha tovább folytatják a jogsértő tevékenységüket, akkor naponta 5000 euró, eladott üvegenként pedig 500 euró megfizetésére is kötelezhetik őket. Ilyen üdítőitalból már lehet kapni Magyarországon is.
Bár a Mr Lemonade tagadja, hogy a Beatles egykori tagjának, Yoko Ono hajdani férjének, John Lennonnak a nevéből próbáltak volna hasznot húzni, Ono ügyvédjei az ír forgalmazó Facebook-oldalán talált, egyik poszttal cáfolják ezt: az írek egy olyan fotót raktak ki, amelyen John Lennon citromokat tart a kezében, a John Lemon logója felett. „Visszaéltek vele, és rossz célra használták fel John Lennon örökségét azért, hogy eladják az italukat” – nyilatkozta Joris Van Manen, Ono egyik jogi tanácsadója.
Yoko Ono egyébként nem is a 37 évvel ezelőtt meghalt zenész hírnevét félti a leginkább, hanem azt a szemüvegmárkát, amit John Lennon néven hozott létre nem olyan rég. A lengyel vállalat azt állítja, hogy az ő márkájukat viszont még 2014-ben regisztrálták, két évvel korábban, hogy Yoko Ono bejegyeztette volna a John Lennon márkanevet. Ennek ellenére a családi vállalkozásként működő Mr. Lemonade, amely Európa 14 országában forgalmaz, nem kockáztat, és megváltoztatja az üdítő nevét. Az átkeresztelésnek 2017 novemberében meg kell történnie.