Sydney, New York, Tokió, Párizs és London után most Budapesten rendezte meg a Moët & Chandon pezsgőmárka az Effervescence-t, méghozzá nem is akárhol, hanem a Magyar Állami Operaház frissen felújított épületében. A rendezvényen a világ legismertebb champagne-háza a hazai társasági élet prominens szereplőit és a Maison külföldi vendégeit látta vendégül, akik megismerhették a Moët & Chandon legfrissebb évjáratos tételét.
Az eseményt a „Night at the Opera” tematika ihlette, a vendégek bepillantást nyerhettek a kulisszák mögé is, miközben a champagne vacsorát az Operaház színpadán felszolgálták.
A Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH Group) luxus vállalathoz tartozó Moët & Chandon minden egyes ünnepi eseményének jellegzetes pillanata a köszöntő egy jó ügy érdekében, az Effervescence rendezvényein világszerte részt vevőket ilyenkor arra kérik, hogy emeljék poharukat és csatlakozzanak a „Toast for a Cause” jótékonysági kezdeményezéséhez. A gesztus a 2009-es elindítása óta világméretű hagyománnyá vált, és a Maison társadalmi felelősségvállalásának, valamint a környezet és a helyi közösségek iránti elkötelezettségének szimbóluma.
A Moët & Chandon számára kiemelkedően fontos a fenntarthatóság, amely mind a szőlőtermesztésében, mind a pezsgő előállításában megmutatkozik. A Maison fontos lépéseket tett a saját szénlábnyomának csökkentése érdekében, többek között zöld technológiai beruházásokkal is. A ház a gyártás során keletkező hulladék 99 százalékát újrahasznosítja, közel 100 százalékban zöldáramot használ. Emellett például borászok számára szervezett képzésekkel segíti partnereit és beszállítóit, hogy tanúsítványt szerezzenek a fenntartható szőlőtermesztésről. Összhangban a Maison elveivel és tevékenységével, az Effervescence budapesti rendezvényén hazánk legelismertebb klímakutatója, Ürge-Vorsatz Diána részesült elismerésben és támogatásban.
A Moët & Chandon évszázadok óta az ünneplés szimbóluma. Az Effervescence eseménysorozat célja, hogy az ünnepi szezont valóban rendkívülivé tegye, gyönyörű zenei előadásokkal és izgalmas programokkal. Úgy gondolom, hogy ehhez nem is találhattunk volna tökéletesebb helyszínt, mint az Operaház. Az, hogy a világ 20 nagyvárosa után Budapesten rendezhettük meg az Effervescence eseményt, egyértelmű jele annak, hogy Magyarország egyre inkább felkerül a Moët Hennessy térképére. Ez az este egy álom volt számomra, és hihetetlen élmény volt látni, ahogyan életre kelt, és megtiszteltetés volt együtt ünnepelni a 15 közép-kelet-európai országból érkező vendégeinkkel
– tette hozzá Szegedi Nóra, a Moët Hennessy közép-európai brand managere.